Ik zag weer testvraag 1 Wie is de mol en ook testvraag 20 Wie is de mol. Leuk voor de theorie. Daarnaast hoorde ik het klikgeluid tijdens de test terwijl er vlgens mij nie twerd geklikt.
Verder, jammer dat ze met de bruggenopdracht ook konden verliezen, vind ik eigenlijk niet echt leuk voor de kandidaten. Maar goed, ben wel heel blij dat ze 't allemaal gedaan hadden.
Kunstopdracht was erg leuk, ik denk zelf niet dat Tim het heeft laten afweten. Volgens mij wisten de studenten precies welke kunstwerken het waren ...maar de titels... Maar leuk dat ze een keer een opdracht heben gedaan waarin ze iets met de lokale bevolking moeten. Dat zijn eigenlijk altijd wel erg leuke opdrachten.
De opdracht met de stier was ook erg leuk maar ik vind de te winnen geldbedragen deze aflevering wel erg laag, bij alle opdrachten eignelijk wel. Jammer. Vijfhonderd eurootjes, dat telt toch niet aan?
Verder heb ik nu ook steeds meer de overtuiging dat Art een handje heeft gehad in de landkeuze. Dat moet haast wel.
Echt jammer van William, vond het een hele leuke kandidaat en had hem graag zien winnen. Ik ga nu voor Hadewych of Anne-Marie als winnaar. Liesbeth nog steeds als mol, ook na weer een neppe reactie op het vertrek van William. Terwijl ze eigenlijk blij had moeten spelen want het was William of zijzelf! En mocht William die jokers nou wel of niet hebben? Hij gaf ze aan Art...
Verder, wie vreesde voor veilingachtige taferelen?