Is wel eens leuk als je eigen verwachtingen worden ingelost. William eruit had ik dus wel verwacht ... hoewel ik hem steeds toffer vond worden. Zijn klein muzikaal intermezzo vind ik één van de grappigste dingen die ik dit seizoen gezien heb.
Heb toch wel even in gedachten gevloekt toen Tim erin bleef. Vond zijn hele houding niet zo denderend deze aflevering, werkte zelfs een klein beetje op mijn zenuwen. Dus van mij mag hij er nu ook écht uit. Een vrouwenfinale is trouwens nog steeds mogelijk.
Op het eerste zicht hoef ik Hadewych niet meteen af te schrijven. Het leek wel alsof ze baalde dat ze net geen 100 woorden konden tellen, die derde opdracht deed ze ook wel oké maar de naam was ook niet geraden? Tim pakte bv. in het verleden 1000 euro en zorgde samen met Dio, Frits, Anne-Marie en Maarten dat de seinopdracht toch geld in de pot bracht. Dus om Hadewych plots door deze aflevering direct af te strepen lijkt me wat voorbarig. Heb trouwens nog niet alles gezien, de livestream viel uit tijdens de tweede opdracht, dus kan ik nog geen volledig oordeel vellen. Dat kan dus nog veranderen als ik de aflevering terugkijk, maar ben eens curieus als ik durf te switchen naar Tim of Liesbeth, eerlijk gezegd zie ik me die weg niet inslaan. Heb het gevoel dat die weg doodloopt.
En sommige bruggen wil ik denk ik niet eens opblazen. En waarom nu opeens naar Tim of Liesbeth? Voorlopig vind ik het te drastisch en ben ik niet overtuigd! En een Mol moet toch ook goedzitten en dat heb ik bij hen het allerminst.
Dus nu ze toch al zo ver is gekomen, ik blijf nog even dicht bij Hadewych tot ik de aflevering terugzie.