Iemand heeft de tekst geschreven met DE SCHILDERIJ.
Op het laatste moment maakte iemand daar een opmerking over, dat dat fout zou zijn. En toen is geprobeerd om dat nog snel even te "verbeteren".
No offense maar wat maakt het precies uit?
Dat 'jongens', daar wil ik heel heel eventueel nog wel in meegaan (qua theorie) ook al denk ik echt dat dit de manier is waarop Art gekozen heeft de kandidaten te woord te staan, en dit dus een 'big fat red herring' is. (Tegen de tijd van deze opnames hadden ze sws geweten wie de meeste verdenkingen op zich had vanaf dag 1 - Waarschijnlijk hebben ze er zelfs op geanticipeerd in dit geval (mocht Anne-Marie er enige tijd in zitten)).
Maar goed, er staat dus 'dit schilderij' - Wat houdt dat precies in??
Ik geloof absoluut niet in 'de schilderij' aangepast, dat zou op zijn minst enorm slordig staan op tv dan hadden ze het wel even overgedaan lijkt me. Dus de vraag is, is er in dat geval een reden voor of niet.
Ik zie het met de beste wil van de wereld niet terugkeren als een soort van hint in afl 10 - veel te vaag mijns inziens.
"Jongens" zou nog kunnen maar ook dat is wat dubieus mi gezien het feit dat Art dan volgende serie een heel andere houding aan moet nemen tegenover de kandidaten, zonder deze 'amicale' begroeting, en dat vind ik persoonlijk niet erg geloofwaardig.