Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik heb hem misschien nog wel nodig in aflevering 12, als ik mijn rentree maak.Sorry Elisabeth
Laafje is er inmiddels van overtuigd dat het Ron niet is, hoor Lonneke. Al heeft dat gisteren nog wel veel moeite gekost in Amersfoort.
En heeft Ferdi een broek van Chandrika gewonnen?Want wat de kandi's betreft heeft HIJ de Willibrordprijs verdient, met zijn argumentatie waarom Chandrika de mol zou zijn.
Denk ik ook. Nee jammer ik had die prijs wel willen hebben, kunnen we misschien wel een team vormen. Elisabeth en ik achter de verkeerde aan en Dopey voor de noodzakelijke literatuurverwijzingen en andere doodlopende wegen.Lijkt me lachen.
Moeten we alvast een thema bedenken, dan kan ik alvast beginnen met onzinnige feitjes bij elkaar zoeken.Kunnen we ook alvast een topic openen. Kan iedereen meedenken Voorbeeldjes:OerolGone with the windFrans BauerArnold Schwarzenegger(wist je trouwens dat die man reclame maakt voor compact videocameraatjes. Als je in Beijing uit het vliegveld stapt is hij zo'n beetje de eerste die je tegenkomt. Vreselijke foto trouwens!) TexmexTadjikistanMaarten 't Hart...
Je smaak kan ik niet anders omschrijven dan typisch.
Maar goed je zult naar die onderwerpen al wel uitgebreid research hebben gedaan, dus deze worden het niet.
Overigens lijkt me het een goed idee om het team uit te breiden met Momferdina, ook niet vies van wat zoek en graaf werk.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
922 gasten en 0 vaste bezoekers