Toch leuk dat er al iemand op seizoen 12 heeft durven stemmen
Van seizoen 1 tm 4 wist ik al wie de mol was, voor ik ze gezien had dus die tel ik niet mee.
Van de BN-mollen had ik ze tot nu toe in de finale altijd goed, m.u.v. Milouska. Ik dacht toen in de finale nog steeds dat het Frederique was. Overigens speurde ik toen ook minder fanatiek dan nu, anders had ik Milouska wss op basis van het memoryspel wel aangewezen op basis van voorkennis.
Ik merk trouwens ook dat als ik een buitenlandse serie kijk, waarbij ik gewoon alleen de aflevering bekijk en geen analyses maakt, ik veel vaker tot het eind aan toe fout zit. (o.a. UK seizoen 1, en Celebrity mole Hawai)
Seizoen 5: Zeker van Yvon vanaf de links-rechts opdracht (aflevering 5)
Seizoen 6: Vanaf Aflevering 5 (Wat doen we met die witte roos? - laten liggen!) Frederique verdacht. Die deze verdenking met de gaucho's en het diner nog eens versterkte. Tot en met de finale fout gehad.
Seizoen 7: Zeker van Inge vanaf de abseilopdracht (aflevering 2)
Seizoen 8: Lang getwijfeld tussen Dennis en Edo. Edo doorgestreept toen Coen afviel (Na aflevering 4)
Seizoen 9: Jon vanaf aflevering 3 (symfonieopdracht en mogelijk klooien met de porto op het autokerkhof)
Seizoen 10: Lang getwijfeld tussen Kim (voordehandliggend) en Arjen (whisfull thinking). Het vertrek van Arjen maakte de keuze een stuk makkelijker
Seizoen 11: Lange tijd getwijfeld tussen Pepijn en Patrick, met een voorkeur voor Pepijn. Pepijn tijdens de opdracht met de kokers op het strand afgeschreven (diezelfde afleverig moest hij uiteindelijk ook weg)
Seizoen 12: Nog nooit zo vaak gewisseld van gedachten. Marit eerst verdacht, maar na afl 3 door muzikale hint en spoiler afgeschreven. Tim blijft hoofdverdachte, maar elke aflevering weer komt een afgeschreven kandidaat ineens op de positie van 2e verdachte binnen.
Edit: De juniorserie had ik trouwens ook fout
, ik dacht dat dat meisje dat altijd zo nors keek (ben haar naam kwijt) de mol was.