WIDM 1: Toen was ik er nog niet bewust mee bezig (net iets te jong, keek het meer vanwege de spellen)
WIDM 2: Toen was ik er nog niet bewust mee bezig (net iets te jong, keek het meer vanwege de spellen)
WIDM 3: nooit gedacht dat het George was, dacht dat het john was
WIDM 4: Nooit aan elise gedacht, zat in een chandrika tunnel
WIDM 5: Eerst lang aan Marc marie gedacht, later toch Yvon (en met later bedoel ik bij de godzillah vrijstellingsopdracht afl
WIDM 6: Alle molacties van milouska zag ik niet als molacties (-500 memory, bomenopdracht foto niet zien) ik zag ze wel, maar miet als molacties. Ik zat op Roderick
WIDM 7: Dacht aan Dick Jol, daarna aan Paul en uiteindelijk Inge Ipenburg, mede door de hint
WIDM 8: Nooit aan Dennis gedacht, zat vanaf afl 1 op Edo
WIDM 9: Jon vanaf moment 1 als mol gezien, in de fabriek (werd versterkt toen hij sebas en rick als enige op tijd bij de telefooncel bracht)
WIDM 10: Kim zelfde verhaal als Milouska, ik vond het te obvious, mnaar Frits die heeft 2x 3000 euro gekost, tunnelvisie
WIDM 11: Patrick vanaf afl 1 goed, zelfde als Jon, zag het meteen aan zijn gedrag bij de vuurwerk opdracht
WIDM 12: Nu Tim, (of evt. liesbeth, maar das weer obvious) Maar eerst Maarten, toen dio, daarna was Marit het door haar acties en nu dus Tim. Nog nooit zoveel geswitched, zo moeilijk is het nog nooit geweest volgens mij.
WIDM Junior: Amir vanaf het begin goed, door zijn gedrag in de blauwe keet
Er zit een patroon in, mijn mol vanaf afl 1 haalt vaak de finale, maar is dan winnaar of verliezer
(John, Chandrika, Marc Marie, Roderick, Edo, Frits Sissing) allemaal molverdachten vanaf het begin die wonnen of verloren