Vind het nog niet sterk genoeg, maar dat kan natuurlijk nog komen.
...
Tim staat nl ALTIJD in het midden. Behalve aflevering 4 dan staat Marit in het midden. Titel aflevering 4: iemand anders.
Ook staat Tim om en om achter of voor in het midden op de foto. Titel aflevering 5: Van achter naar voren.
Beetje flauw misschien maar je kunt ook nog eens stellen: "De mol is in ons midden"
Er is al een paar jaar niks meer gedaan met de groepsfoto. Stel dat Tim de mol is, zou dit een hint kunnen zijn? Ziet iemand anders ook een patroon of zie ik spoken?
Dat Tim ALTIJD in het midden staat bijvoorbeeld. Puur theoretisch
gezien kan dat ook niet. Dat kan enkel bij een oneven groepsaantal, tot nu toe enkel in afl. 2, en 4 en 5. In afl. 4 staat hij niet in het midden. 'Iemand anders' koppelen aan aflevering 4 vind ik een slimme uitleg daarvoor. De volgende aflevering zou hij dan wel weer precies in het midden moeten staan. Dan maakt het de theorie weer wat stabieler.
Dat van achter naar voren wisselen vind ik goed gevonden, alleen klopt ook dat weer niet bij aflevering 6. Ik vind toch dat hij meer achter Liesbeth staat dan ervoor (ja je kan wel stellen dat iedereen een beetje vanvoor staat, maar dat gaat nu elke keer voorvallen - de groep is te klein om een voorste en achterste rij te vormen), maar daarvóór is hij wel degelijk elke keer gewisseld van achter naar voren. En hij startte inderdaad van achter, nadien in afl. 2 staat hij van voor enz...
De eerste 2 uur slaat op de 3-1 = 2 van de klok en van Tim bij de bunkeropdracht.
In de min = Rood staan.
Afl. 3 zegt de dame in het rode pak tegen Tim in minuut 33: "Speciaal voor jou" als Tim haar complimenteerd met haar looks. Dat was wellicht geen toneelstukje.
Afl. 4 Iemand anders. Marit staat dit keer in het midden ipv Tim op de groepsfoto.
Afl. 5 Van achter naar voren. Tim staat steeds om en om achter of voor op de groepsfoto en als je zijn molverdachten van deze aflevering van achter naar voren neemt ...
Aflevering 6. Rooksignalen. Tim werkt als mol mee met de visopdracht (rooksignaal). Tim's maatje Frits vliegt er uit (rooksignaal). Frits benadrukt dat de mol 2012 wel een vrouw MOET zijn (rooksignaal)
Je ziet dat Tim aan iedere titel te koppelen is. Maar wil je het ook zien of zijn deze verklaingen alleen logisch in de Tim-tunnel?
Dan de titels, 'De eerste 2 uur', 'Iemand Anders' en 'Van achter naar voren' vind ik allemaal wel slaan op Tim zoals jij het uitlegt.
Maar 'In de Min', 'Geen toneel' en 'Rookgordijn' vind ik dan weer de zwaktes in je theorie. Maar wie weet slaan niet alle titels op de Mol. Vorig jaar gaven ze maar twee titels op als officiële hint. Dus in principe zou het kunnen volstaan. Tot nu toe sterk gevonden, maar we zijn er nog niet helemaal. Benieuwd wat de volgende afleveringen brengen, en of Tim er niet gewoon uitvliegt.