- Ze kan op de gletsjer haar kokers niet vinden, waardoor ze de kans laat liggen om -€500 te pakken.
Tegenargument: ze weet dat als Marion (zij was het toch?) er 2 uit dezelfde serie pakt, de kans op een -500 misschien zelfs veel groter is. Misschien ziet zij wel helemaal het verschil niet tussen die 5 kokers. Als je het dan puur op kansberekening doet, is het inderdaad een stuk gunstiger om een andere kandidaat er 2 te laten pakken uit dezelfde serie van 5.
- Als Tim achter de gids aanloopt die de toren binnen gaat horen we Liesbeth "niet doen" zeggen. (via Heinz'.net)
Okee, misschien heeft ze het gezegd, maar ze doet verder ook niet echt veel moeite om hem tegen te houden.
- Ze fiets op het munitiedepot meteen naar de loods waar ze achter moet blijven en zet haarzelf daarmee buitenspel. Ze zegt ook zelf dat 'Staats' een palindroom is.
Okee, zelf ben ik nogal een woordkunstenaar (ik puzzel redelijk veel), dus voor mij was het echt obvious dat palindroom bij Liesbeth hoorde. Daar heb ik dus nooit aan getwijfeld, maar misschien ben ik enigszins bevooroordeeld. Het fietsen moet ik nog een keer terugkijken.
- Ze helpt met het juist oplossen van een flink aantal vragen in het vliegtuig.
True, maar als zij bijvoorbeeld roept dat het fragment uit The Good, The Bad and the Ugly is (als Sergio Leon liefhebber voor mij ook een inkoppertje) en iemand roept iets anders, ook dan gaat ze hier niet tegenin.
Verder wil ik best geloven dat de mol niet de eerste 3 afleveringen al wist dat de pot leeggespeeld kon worden, maar dit zat al in dezelfde aflevering las het Höfdi-huis, dus best goed mogelijk dat op dit punt de mol al ingelicht was dat die opdracht eraan zou komen. Ideale kans om misschien toch even jezelf minder verdacht te maken. Maar ik geef toe: dat is gespeculeer.
maar omdat ze de controle uit handen geeft (bij gletsjer en depot in elk geval).
Helaas ook niet mee eens. Er zijn zoveel meer situaties waar ze duidelijk wél de leiding in handen neemt: de trappenopdracht, de telefoon opnemen, vrijwilliger bij de pleinopdracht (afl
. Voldoende in ieder geval om ze op zijn minst tegen elkaar weg te kunnen strepen.