Zo, eindelijk lid geworden!!
Ik zal maar meteen even van de gelegenheid gebruik maken om mezelf voor te stellen.
Ik ben Marieke en ik ben 25 jaar en kom uit het zuiden
. Ik studeer logopedie en zit in het laatste jaar.
Op
www.wieisdemol.nl was ik wel lid, maar ik plaatste niet zo vaak een berichtje. Ik kijk nog niet zo lang naar Wie is de mol, pas vanaf het vorige seizoen vanaf die aflevering met dat vliegtuig waar de kandidaten opzaten en letters moesten spotten. Vanaf toen ben ik echt gaan kijken en ondanks dat ik van die reeks een hoop heb gemist had ik toch de goeie mol aangewezen (was een pure gok, maar goed
). Dit jaar heb ik wel alles gezien, maar ik zat er echt goed naast. Ron was mijn molletje, maar die was het dus niet
.
Een vriendin van mij belde mij een aantal weken geleden op met de mededeling dat er een mollenfandag werd gehouden en toen besloten we daarheen te gaan, ook al waren we niet echt MEGAfans en grote speurders zoals sommigen van jullie hier. Maar dat mocht de pret niet drukken, want ondanks dat, hebben we toch een topdag gehad, bedankt nog voor alles organisatoren!!!!
. Alles was echt supergoed geregeld. Ik baalde alleen gigantisch dat mijn digitale camera bij de fabriek ligt vanwege een losgeschoten kabeltje, want als dat niet zo was geweest, dan had ik ook leuke foto's hierop kunnen zetten. Een vriendin van mij had echter wel haar gewone camera bij zich en die zal ze wel inscannen, dus als dat lukt, dan zal ik ze er ook wel opzetten.
Leuk trouwens dat sommige molkandidaten zich hier ook al gemeld hebben. Zo heb ik Ferdi, Julien en Ron (in meerdere gedaantes
) al voorbij zien komen, leuk!!
Nou, ik ben weer lekker lang van stof
, ik ga maar eens op verzenden klikken. Ik doe er trouwens wel even een bijlage bij, gewoon om te kijken hoe dit hier allemaal werkt!!