Knap dat ik er tussen sta terwijl ik er niet eens was ... 't zal wel een naamgenoot geweest zijn
jazeker, er waren 2 naamkaartjes met Daisy erop, waarvan er eentje niet opgehaald is...
Ik dacht idd nog toen ik die Daisy zag dat jij dat was...! Maar niet dus...
Er zijn trouwens sowieso gigantisch veel badges niet opgehaald
:'(.
Arco, waaaaaauw wat een foto's zeg, super!!
Enne Robbie, haha, je zou niet de enige zijn geweest die zn bord niet leeg zou hebben gegeten hoor
, Juul en ik hebben zo ongeveer samen 1 portie gehad, o.a. struisvogelbiefstuk, jaja bijzonder he, maar niet bijzonder lekker ofzo... naja viel wel mee, maar de bediening vond ik wel errug traag
. Tsja we waren natuurlijk ook wel met veel mensen op zich en mss ligt het aan mij, dat ik niet zo gewend ben uit eten te gaan
maar ja op een gegeven moment wordt het wel een btje laat en werd ik wel een btje zenuwachtig of ik wel op een redelijke tijd thuis zou zijn en dus redelijk uitgeslapen vandaag bij t examen... en zo'n ultrarelaxte, not-zenuwachtige Arco naast je is daar dan ook niet echt bevorderlijk voor
(neehoor Arco, ben je dankbaar voor het meerijden hoor
).
Ik had de digitale camera van mn vader en broer geleend, dusseh mijn fotootjes zijn vandaag ook nog wel te verwachten!
Of iig een deel toch denk ik... moet ze nog wel ff wat kleiner knippen enzow...
Oja hoe Malc het had gevonden, dat had ik hem gisteravond ook gevraagd, en toen zei ie dat hij tevreden was als alle bezoekers dat waren, en niet tevreden als de bezoekers dat niet waren... hoe nobel he
. Nou Malc, ik geloof dat je wel tevreden kunt zijn zo te lezen he!
Oja Verdi, heel erg bedankt voor de moorkop!!!
Ik vind het echt heel erg super van je dat je je eraan gehouden hebt, had ik eerlijk gezegd niet verwacht
(naja, 210 moorkoppen is ook wel veel he...
hoeveel waren het er nou eigenlijk precies??
)
Tijgertje, jou wil ik ook nog ff bedanken, voor het berichtje dat je achtergelaten had
. Er stond dan wel geen naam boven oid voor wie het bedoeld was
maar wij namen maar aan dat het wel voor ons was
. Idd jammer dat we je niet meer hebben gezien, dacht ik ook nog toen ik in de menigte stond buiten tijdens dat praatje van Julien en Ferdi (of het praatje ervoor of erna). Maar och, twas iig gezellig, toch?!
Wel jammer dat we niet alle t-shirts hebben weten te verkopen... :-\ Ik kreeg wel een btje (behoorlijk) deja-vu's van het verkopen van de kaartjes voor mijn toneelvoorstelling een tijdje geleden, die raakte ik ook aan de straatstenen niet kwijt... Malc en Comp dachten dat ze na een kwartiertje wel uitverkocht zouden zijn, mits we genoeg reclame maakten
. Nou niemand kan zeggen dat we dat niet gedaan hebben, toch Tijger?!