dat vroeg ik me dus ook al af...
hey ja inderdaad apart
Vind het heel erg jammer dat ik dit Forum zo laat heb ontdekt, forum.nl is een erg suffe bedoening in vergelijk :-\
Heb net eens jullie topic aandeenigeechtemol doorgespit (het was mijn eerste molserie dus wist niet dat mollen en insiders ook af en toe postten helaas) - had graag mee willen brainstormen (We hadden dezelfde Mol Cora en ik blijf erbij dat het een interessantere zou zijn geweest
maar ja)
Nog even over David Bowie (forum*1983*Montreal*Moonlight).. een site heet dus
www.helden.co.uk .. en er staat: Und wir sind dann Helden .. (leuk ook in combinatie met Für Elise) .. heette een van de hintsfilmpjes niet Heldendaden?(heb me hier suf over gepiekerd :-\ ) (Aquarius verbaasde me destijds(leek niet te passen bij Ron)maar slaat dus op 28 jan, waterman)
Enne die black Lodge (Ik was destijds verslaafd aan twin Peaks
Had ik dit alles eerder gelezen zou het nog veel leuker hebben gemaakt.. :'( helaas) Natuurlijk frappant dat die dwerg idd achterstevoren praatte (het bandje van de Mol,in de Lodge.. Für Elise achterstevoren) In combinatie met evil dat de lodge bij donker binnenkomt (was idd Elise).
Toch vond ik Ron nog steeds meestal betere strategische posities hebben, waardoor ik toch telkens weer bij hem uitkwam (hoofdredernatie: Elise moest als mol vrij passief blijven en was veelal afhankelijk van enthousiasme en mede molgedrag van anderen- dit klopte dus helaas ook)
(spurious bias?!
)
En ik heb nog zeker een aantal vragen waarop ik hoop dat hij nog antwoord geeft...
Ik hoop dat ik een herkansing ga krijgen dan ga ik zeker met jullie allen mee brainstormen