maar mocht je me een reisje willen aanbieden, ik hou me aanbevolen.
Leuk, Ferdi, mocht ik ooit de lotto winnen, zoals je weet: de meeste dromen zijn bedrog, dan lijkt het me inderdaad geinig om (voor mij de derde keer) weer eens die richting op te gaan. En dan eens kijken of die hoteleigenaar die Elise en René de deur heeft gewezen (Richard Chenier), de toegang blijft weigeren als we met keiharde eurootjes staan te zwaaien.
Eerst vragen we hem, of hij zich René en Elise nog kan herinneren, vervolgens stappen we met een grijns van oor tot oor naar zijn concurrent, en boeken daar onze overnachting.
Maar dan neem ik ook de mensen mee die ik door Wie is de Mol persoonlijk heb leren kennen. Dan moet die prijs wel bestaan uit een bedrag waarmee ik dat allemaal kan bekostigen, uiteraard.
We doen dan uiteraard en excursie naar de basiliek van St. Anne des beaux Prés, laten voor het leuke plaatje Chandrika even verdwijnen in het onderaardse daar, maar halen haar natuurlijk snel weer terug. Voortijdig iemand naar huis sturen is er dan niet bij.
Ja, Ferdi, ik zie het al helemaal voor me. Maar de financieën weerhouden me vooralsnog van die plannen, helaas.