@ Rene -had nog een paar vraagjes voor je:
(hoe druk je ook bent, je hebt vast tijd om even kort te antwoorden toch?(als we je heel lief aankijken
1. Waarom vond je Astrid zo verdacht? (Ik verdacht haar ook hoor eerder, voordat Ron mijn hoofdverdachte werd ;-) Maar als kijker krijg je natuurlijk andere- informatie dan als kandidaat die fulltime met de andere kandidaten optrekt?)
2. Hoe wist je bij welke monitor te gaan kijken in het partnerspel?
Ok je verdacht Elise maar hoe wist je, dat ze het daar had laten hangen? Het was de monitor van Chandrika geloof ik toch,.. omdat die het verst was, helemaal bovenin?)
3. Verbaasde het je niet dat Elise zo`n toch wel erg duidelijke Mollenstreek uithaalde (duidelijk omdat voor alle kandidaten helder werd dat zij het deed,.. ze zegt het zelfs met nadruk in de auto,
overigens..en ieder stond er met zijn neus bovenop?!)
4. Voor Rene en Julien:
Ik weet niet of het al eerder is gevraagd\ beantwoord, maar hebben
jullie nou nog uitgevonden hoe dat zat met die allereerste opdracht,
wie nou had afgesproken op wie te wachten? Of was het gewoon een miscommunicatie? Wel mooi dat door het geroep van de groep naar Ron opdracht toch nog lukte he..?!;-)
En Julien, je kan echt zien dat je plezier in analyseren,schrijven en redevoeren hebt @:) Vind het altijd erg leuk je stukken te lezen hier Al denk ik persoonlijk niet over een aanmelding - het lijkt me vreselijk om die camera`s om je heen te hebben,die al je bewegingen volgen..
Daarna ook nog op tv komen, om door iedereen te worden ontleed ..brrr @:)
Gelukkig zijn er mensen die er anders over denken anders kon ik geen molletje meer aanschouwen
Overigens heb je het grappige momenten topic al gelezen, Rene? Er staan er heel wat van je tussen @:)
Thanx in advance voor jullie antwoorden
Rouge
Astrid was voor mij verdachte nummer 1, want zij reageerde op een manier alsof ik haar had betrapt en dat gaf voor mij het gevoel dat zij de mol moest zijn. Bij haar was het een gevoelskwestie en kon ik geen concrete aanwijzingen vinden. Dit waren allemaal gebeurtenissen, welke zich buiten de camera afspeelde.
De monitoren waren genummerd. Vandaar dat wij de volgorde van het telefoonnummer wisten. Als je goed naar deze opdracht kijkt, zie je de nummers op de monitoren staan. En dat ik wist bij welke monitor de autosleutel was... tja, ik had een sleutel bij een monitor zien hangen, maar het drong niet tot mij door dat het de sleutel van de Jeep was. Later toen wij de sleutel zochten, kwam het opeens bij mij op dat de sleutel langs een monitor hing.
Voor mij was het al duidelijk dat Elise de mol moest zijn. De eventuele mollestreken die zij uithaalde, waren voor mij een bevestiging van mijn vermoeden. Het is wel een gevaar dat je niet meer objectief blijft en dingen gaat zien, welke je al zou vermoeden. Gelukkig had ik het bij het goede eind en kon ik Elise op de huid zitten, zoals George het mij in de taxi had verteld....
Omdat Louie en ik aan het eind liepen met de mand en wij het waarschijnlijk niet zouden halen, hadden wij met Ron afgesproken dat de groep veder zou lopen en hij af en toe even op ons zou wachten om aan te geven waar wij naar toe moesten lopen. Dit had hij dus niet gedaan en daarom kwamen wij op de splitsing in de problemen. Achteraf hadden wij toch de goede weg gehad en is de opdracht gelukt.