Klopt. Ik wilde toch en natuurlijk meedoen vanwege het geweldige spel. En daar kunnen een paar camera's niet tegenop!
1 Kon de rest niet bereiken. Omdat ik nog wel wist dat het half iets was. Omdat het al dichtbij half vijf was dacht ik dan zal het wel half zes zijn. Want half vijf red ik (bijna) niet meer
2 Ik kan geen vraag ontdekken :-)
3 Die hoorde het niet
4 Waarom wel. Er stonden nog een paar huisjes dus de belangrijkheid van dit specifieke huisje onging mij volkomen. Er hing geen lintje aan het huisje. Ook omdat ik dacht (zeker wist toentertijd) dat de 'finish' een eind verder moest zijn
Ha Ron,
hmmm.. dank voor de antwoorden .. ;-)
klopt nr 2 was een constatering ..ik wilde graag een reactie.. maar had al niet verwacht die te krijgen @;) dus..(van nature een pessioptimist ..@:)
Vond die tijd in de Metro opdracht ook wel wat krap ja, ook bij de lintjes trouwens. Als we het klokje mogen geloven (?!) deed Ferdi er bijna een half uur over en die had toch afdoende lintjes om het te vinden. Chan kreeg als laatste slechts een half uur.Lastig om het te halen m.i.
En dat er meerdere huisjes stonden wisten wij natuurlijk weer niet..ja.. Patricia zei al dat er een lintje aan het huisje gehangen heeft, en Ferdi zei het niet weg te hebben gehaald-toch was het weg?!...Elise dus bezig geweest..?!!
Heb de laatste afleveringen nu ook bekeken,leuk!;-)
Sorry hoor, Ron..!Het is nu eenmaal moeilijk iemand maanden ergg te verdenken, en dan ineens hier helemaal af te stappen.. Ik zal het erbij laten! ;-) Wellicht krijg ik een herkansing om het volgend maal wel goed te hebben..wie weet...
In ieder geval hartelijk dank voor je antwoorden!;-)
Rouge
ps de analogie met een totalitair regime was natuurlijk niet 'serieus' bedoeld, het was meer een vergelijking van de denkprocessen die er op zo'n moment kunnen plaatsvinden (op het meta-vlak, dus); als je niemand echt kan vertrouwen en in zekere zin overgeleverd bent aan zaken die buiten je (controle) liggen.. vandaar. Maar we zouden natuurlijk graag ook jouw visie horen.. ;-)