Heeeeeeeeeeeey Rouge!!!!!!!!!!!!
Ik weet dat Ferdi aan Ron heeft gevraagd of ie een pact wilde sluiten en dat was volgens mij in een auto ofzo (klopt dat ferdi?)
Was in afl. drie volgens mij, toen ze in die blokhut waren geweest.
En voor FERDI:
Ik heb je in niet zo leuke bewoordingen op de chat vaak uitgemaakt dat je helemaal niet in een spel als de mol thuishoorde.
Hoewel je op het laatst wel beter in het spel kwam naar mijn mening.
Ik ben een keer helemaal uit mijn dak gegaan dat niemand van de kandidaten door had dat George (ónze Sjors notabene!!!)in het spel zat!
En ik was niet de enige die daar wat pissig over was hoor!
Maar goed; wetend wat ik nu weet en dat is dat eigenlijk de kandidaten zijn uitgezocht op wat minder molkennis van te voren, vind ik dat jullie het fantastisch hebben gedaan.
Het is toch weer een prachtig molseizoen geworden en ik heb veel respect voor jullie kandi's die zo aardig zijn om ons molgekken van antwoorden te voorzien, waar we anders nog jaaaaaaaaren over door zouden zeveren hihi
En sorry dat ik je ook nog een "sukkel" heb genoemd toen je tegen Elise zei dat je de anderen er nog even uit moest werken (ja dat pact met de mol daar heb ik echt héééél erg om gelachen)
Maar ik vind je een sportieve gozer en "in het wild" veel aardiger dan je overkwam tijdens de afleveringen van de mol.
Zelfs toen Laafje bijna je arm eruit trok omdat je wegliep ben je nog braaf gaan poseren voor TWEE!! foto's met ondergetekende.
Hartstikke bedankt daarvoor, veel waardering voor je!
Groetjes, Cadfael