Ik had zelf nog een vraag. Ik heb pas sinds dit seizoen de zoektocht naar de Mol (ik heb haar gevonden, uiteindelijk) intensief gevolgd, de andere series een stuk vrijblijvender. Hoe intensief, dat weten al mijn chatvrienden en
-vriendinnen inmiddels wel.
Mij had eens iemand verteld dat de allereerste seconden van de hele serie enorm belangrijk zouden zijn, omdat daarin relatief veel hints verstopt zouden zijn. Laten we zeggen, het stukje met de instructies voor de Mol, en de introductie van de kandidaten. Niet echt een paar seconden, maar goed.
Omdat ik deze site pas later heb ontdekt (bedankt Laafje,......maar dat wist je al), heb ik daarover een topic geschreven op de officiële site (gewone forum, hoogste volgnummer, HINTS in introductie heet het).
Maar WAS die intro nu inderdaad zo belangrijk?
Dan stel ik hier nogmaals een vraag die overigens zeer uitgebreid aan bod is gekomen nadat Astrid is vertrokken, ik heb me overigens ook een week het hoofd erover gebroken. Het bleek uiteindelijk een grap te zijn van een forummer, maar dit terzijde.
Astrid vertrok met die 7000 euro. Hele hordes stortten zich vervolgens op de reden daarvan.
Maar is het eigenlijk wel theoretisch denkbaar dat er halverwege de serie van mol geswitched kan worden? ???Zelf vind ik van niet, omdat een aantal kandidaten dan onevenredig veel kennis over de mol mist, en een ander deel juist wordt bevoordeeld omdat zij Astrid niet op het oog hadden.
Maar hoe zouden jullie als kandidaten hebben gereageerd als de makers daadwerkelijk met een dergelijke stap zouden komen? Ik bedoel, dat kan toch niet onopgemerkt blijven bij de andere kandidaten?