oh ja..Had nog een paar vraagjes aan Ron & Ferdi
:
Die lintjesopdracht begreep ik nog steeds niet helemaal maar ik heb gehoord, dat er een filmpje is om eea toe te lichten (kan het helaas weer eens niet laden maar ok)
Had nog wel een paar andere vragen aan Ron:
(ik hoop dat je er niet door overweldigd wordt als je het forum leest,.. we zijn als kijker nu eenmaal helaas met best veel vragen blijven zitten ..en je kent dat he met die nieuwsgierige molfans
(betreft de laatste paar afl waarvan ik helaas dus alleen de filmpjes op het internet heb gezien)
1. Bij dat waarheid cq leugen: Waarom koos je juist voor de waarheid? Als je niet kan liegen, en vervolgens Elise moet proberen te overtuigen niet de waarheid te spreken kan je toch juist beter voor leugenverhaal kiezen? Als je slecht kan liegen zou ze dat toch juist niet geloofd hebben? (Ik krijg altijd hoofdpijn als ik aan die opdracht denk
Maar veel mensen zagen daar dus juist een Mollenstreek in (net als in bijna alles wat je deed maar dit terzijde
sorry hoor..
2. afl 10 Waarom duurde het toch zo lang voor je die porto oppikte in dat torentje? Het lag kennelijk binnen handbereik maar toch wacht je tot Chandrika het eerste contact maakt of lijkt dit ook maar zo? En zag je die diaprojector en andere letters echt niet met die verrekijker? En hoe zat dat met die drie kleine kleutertjes..en waarom duurde het zo lang eer je op bimbambom kwam?
(moest erg lachen toen iemand hier suggereerde dat je al wat ouder was, dus .. mwahaha
)
Was dat allemaal om je verdacht te maken naar Chandrika toe? Het leek in de laatste afleveringen wel alsof er 3 mollen in het spel waren.. (ergens wel begrijpelijk)
3. die bus (afl 9)? Verschillende mensen hebben aangegeven dat je wel erg snel de foute antwoorden intikte..maar dat kan natuurlijk ook geweest zijn om te proberen de bus snel minder hard te laten rijden.En waarom gingen jullie toch in hemelsnaam met 3 achter de monitor? (omdat jullie Elise niet vertrouwden en elkaar niet?)
4. hoe zat dat toch met die diepste wens? Had Elise je dat echt verteld? (lijkt me zo vreemd als het al zo is waarom zou je dat juist delen met een andere kandidaat? Is immers verdacht dat Elise daar juist die dag over begint (alsof ze voorkennis heeft)- lijkt me vreemd dit als mol te doen? En als ze dat inderdaad deed waarom dit dan delen met Chandrika? (dat is toch juist je positie verzwakken?)
Dus: het was gelogen?Wilde je jezelf verdacht maken naar Chandrika toe?(door te impliceren dat Elise de mol kon zijn dus wellicht een dwaalspoor om van jou af te leiden?Of zoek ik er weer veel te veel in?
)
En zo ja nam je daar dan niet een risico mee, als je fout zat? (kennelijk kwamen jullie altijd bij twee deuren uit n.a.v. de anderen schrijven dus heb je daarom dat risico genomen?)
En waarom ging Elise toch juist de laatste paar dagen voor Mol spelen?(Is meer een vraag aan haar eigenlijk dus) Alleen maar om Ferdi in de luren te leggen?Of een soort omgekeerde psychologie naar jullie 3 toe?(jij Chan en Rene?)omdat jullie haar toch al verdachten en daardoor zouden gaan twijfelen?(lijkt niet logisch aangezien jullie haar al zo lang verdachten) Ik begrijp het nog steeds niet.
5. Die spiegels.. had je daar nou gewoon geen spiegel? Op een gegeven moment lijkt het toch echt alsof je jouw pols in Aafke`s hand ziet zonder spiegel..en later sta je er twee maal weer zonder spiegel..Iedereen is nog bezig met statief maar jij bent al lang klaar
Was je geholpen door iemand?(er staat iemand naast je die niet een van de kandi`s is?) Dat begrijp ik nog steeds niet helemaal.(Het antwoord moeten we waarschijnlijk weer bij de montage-goden zoeken..)
Trouwens in retrospect dan wel erg goed van je, bij dat boomklimmen te winnen van die lumberjack!!
toch nog de held van de groep he
Zo genoeg voor nu, nog even en de rust keert weer terug in de tent
Zal wel bizar zijn dit allemaal mee te maken voor jullie, al die vreemde mensen die je ineens vragen stellen en bijna bekenden van je lijken op de manier waarop ze tegen je spreken. Hoop dat jullie het toch ook wel leuk vinden
En Ferdi : bedankt voor je opheldering over het eiland eea is een stuk duidelijker nu al blijf ik het enigszins oneerlijk naar jullie 4 toe vinden.. (die kerstboom heeft me maanden geintrigeerd en blijkt dus niks te zijn.. talk about anti-climax :'( Vond het leuk je gister even gesproken te hebben verhelderend in bepaalde opzichten
Zo nu heb ik je\ jullie genoeg lastig gevallen met mijn vragen
Oh ja ik wilde jullie allen nog even hartelijk bedanken voor al jullie inzet en het afzien in Canada Cold (not dry) !!! Realiseerde me dit eigenlijk pas echt bij het lezen van de laatste dagboeken van Chandrika en Ron (en Angela uiteraard) Ook al vonden jullie het natuurlijk geweldig om mee te doen vast :)We hebben ontzettend veel plezier van jullie allen gehad !!!
(en soms beetje leedvermaak
)
Rouge