Nou nou, wat een drukte hier.
ps: de zon schijnt, wat doet iedereen achter zijn computer?
Wat nou, de zon schijnt? Het komt hier met bakken tegelijk uit de lucht, hagel, onweer, wou dat ik in Turkije zat.........
Leuk dat je je ook (weer) laat zien op het forum. Ik had nog wel een vraag aan je, Ron. Maar eigenlijk kan deze door iedere kandidaat beantwoord worden.
Het concept van het programma droogt voorlopig niet op. Aan geschikte kandidaten en opdrachten geen gebrek. Maar ben je het met mij eens, dat de makers van Wie is de Mol het zichzelf veel te moeilijk hebben gemaakt, door juist de nadruk te leggen op die "verborgen" hints? Nu bijvoorbeeld bekendgemaakt is dat er iets uit die digitale klokjes kon worden gehaald, storten hele hordes zich in een volgende serie natuurlijk dáárop.
Je ziet het natuurlijk al aankomen: iedereen let in een nieuwe serie op kleding (deden ze al hoor), iedereen let op die klokjes, en ik weet niet waarop nog meer. Zelf had ik in het begin van deze serie de neiging om de band van iedere aflevering wel drie keer te bekijken, maar uiteindelijk werd ik er niets wijzer van.
Toch zat de kandidaat waar IK mij op concentreerde, weldegelijk in de finale. Niet als mol of winnaar, maar jammergenoeg voor Chandrika (en gelukkig voor jou Ron, want iedereen gunt jou je winst), als verliezend finaliste.
Een nieuwe serie zou heel goed kunnen, mijns inziens, maar dan moeten er echt zeer creatieve geesten aan het team van de makers worden toegevoegd, anders wordt het maken daarvan een onmogelijke opgave.
Jullie als kandidaten, hebben zelf gezien hoe diep de fanaten gaan graven om maar net die ene aanwijzing te vinden. Wat heb ik moeten lachen, toen iedereen de letters MOL in het water zag staan, toen Astrid die sprong maakte. Ik heb steeds geroepen dat het waterrimpeling was. Vanaf het moment dat Astrid exit was (met 7000 van jouw eurootjes in haar bagage....
) stortte iedereen zich op soortgelijke letters in de sneeuw.
En jawel: ik vraag me af, waar die dan moeten hebben gestaan, want vantevoren hoorde je daar niemand over!
Ik zie een antwoord hier wel tegemoet! En velen met mij.