Nee, ik kon aan de afbeelding geen enkele aanwijzing aflezen. Toch heb ik mijn mond gehouden tegen de rest. Dit alleen om te zien hoe men zou reageren. Het is ook precies zo gegaan als ik had voorspeld. Wat zijn mensen toch voorspelbaar.....
:-) Hm soms wel ja Rene.. Vond wel dat de tekeningen die gemaakt werden er wel erg anders uitzagen dan wat er op de foto`s leek te staan... ;-) maar goed een foto uitbeelden is niet makkelijk natuurlijk..
Ja dat jurkje..stond je erg leuk.. *gniffel*
Tja er moet een prijs betaald worden om aan zo`n cool spel mee te doen niet, Rene? @:)
@ Rene -had nog een paar vraagjes voor je:
(hoe druk je ook bent, je hebt vast tijd om even kort te antwoorden toch?(als we je heel lief aankijken
1. Waarom vond je Astrid zo verdacht? (Ik verdacht haar ook hoor eerder, voordat Ron mijn hoofdverdachte werd ;-) Maar als kijker krijg je natuurlijk andere- informatie dan als kandidaat die fulltime met de andere kandidaten optrekt?)
2. Hoe wist je bij welke monitor te gaan kijken in het partnerspel?
Ok je verdacht Elise maar hoe wist je, dat ze het daar had laten hangen? Het was de monitor van Chandrika geloof ik toch,.. omdat die het verst was, helemaal bovenin?)
3. Verbaasde het je niet dat Elise zo`n toch wel erg duidelijke Mollenstreek uithaalde
(duidelijk omdat voor alle kandidaten helder werd dat zij het deed,.. ze zegt het zelfs met nadruk in de auto,
overigens..en ieder stond er met zijn neus bovenop?!)
4. Voor Rene en Julien:
Ik weet niet of het al eerder is gevraagd\ beantwoord, maar hebben
jullie nou nog uitgevonden hoe dat zat met die allereerste opdracht,
wie nou had afgesproken op wie te wachten? Of was het gewoon een miscommunicatie? Wel mooi dat door het geroep van de groep naar Ron opdracht toch nog lukte he..?!;-)
En Julien, je kan echt zien dat je plezier in analyseren,schrijven en redevoeren hebt @:) Vind het altijd erg leuk je stukken te lezen hier
Al denk ik persoonlijk niet over een aanmelding - het lijkt me vreselijk om die camera`s om je heen te hebben,die al je bewegingen volgen..
Daarna ook nog op tv komen, om door iedereen te worden ontleed ..brrr @:)
Gelukkig zijn er mensen die er anders over denken anders kon ik geen molletje meer aanschouwen
Overigens heb je het grappige momenten topic al gelezen, Rene? Er staan er heel wat van je tussen @:)
Thanx in advance voor jullie antwoorden
Rouge