Nog een paar vraagjes
:
Voor Rene
M.b.t. die wasopdracht in Sacacomie.
Wat me nog steeds verwondert is dat jullie na geruime tijd ineens wel de porto horen?Je verdacht inmiddels Elise dus ik nam aan dat je haar scherp in de gaten hield? Was er toch enig moment dat je dacht, dat ze kans zag die portofoon ineens harder te zetten, zonder dat jij het merkte?
En Rene.. heb je soms -vooral in de laatste dagen- niet het gevoel gehad dat je bijna alleen ervoor ging om opdrachten nog te laten lukken? (bijv die parkeer opdracht? Het leek soms wel of de anderen niet gemotiveerd waren er nog voor te gaan, hoewel dit natuurlijk wrsch voor een groot deel tactiek was). En zo ja :vond je dat niet frustrerend?
Voor Ferdi:
Vond je het niet vreemd dat op het eiland in Sacacomie, bij de aanwijzingen, over een kerstboom werd gesproken?(je leek ineens zo confuus te kijken ;-) Had je toen niet zoiets van: toch even een kijkje nemen? Op een gegeven moment was je namelijk nergens meer te bekennen: Was je de boot aan het zoeken? Of Chandrika in de gaten aan het houden?
Julien
Toen je de serie op tv zag (ik neem even aan dat je het wel gevolgd hebt? ;-) : Wie werd toen je hoofdverdachte voor het Molschap? Bleef je bij je eigen mol of ben je geswitched naar een ander en zo ja, wie (als ik vragen mag)?
Voor alle kandidaten:
Vonden jullie niet dat sommige opdrachten wat vreemd in elkaar zaten? Ik bedoel bij een aantal leek het toch wel alsof het erg moeilijk werd er geld te verdienen\ te laten slagen?
paar voorbeelden :
-(tot op zekere hoogte) de spiegelopdracht- je moet maar net op het idee komen de korte(re) route te vinden- daarnaast wankele statieven??
- de grootse zeilopdracht waarvan falen\halen afhanklijk was van de exacte leeftijd van leo di Caprio? (Julien je gaf al aan dat dat je verbaasde geloof ik) Hoe konden jullie het antwoord hiervoor dit op die boot vinden? En in het museum lijkt me dat toch ook lastig?
- Sacacomie, het eiland: Ok Ferdi heeft aangegeven dat de boot er `s ochtends wel goed te zien was, maar wat heb je daar `s middags aan? Het leek me erg lastig hierbij geld te kunnen verdienen het ging er zelfs bijna af.. En kistje openen betekende automatisch envelop openen. Vonden jullie dat niet vreemd?
- Vertrek van Astrid waardoor de met veel moeite behaalde opdracht met de kokers weer niets oplevert.
- de heli :waar de groep hard werkt aan de koffer daar te krijgen en dit eenzijdig wordt weggenomen door een vrijstelling, genomen door Ron (of wrsch willekeurig welke kandidaat er in had gezeten)
Natuurlijk willen de programmamakers de stemming beinvloeden om ook een beetje sjeu aan het spel te geven, soi! Je zag dat bij de Belg ook bijv, is logisch. Maar daar had ik het idee dat het er minder hard aan toe ging, -ook daar was eg een opdracht met de vertrouwens persoon in de groep, die een vrijstelling kon verdienen (Sandra), alleen kreeg de groep wel een kans om door samenwerking haar die te ontnemen.
Vraag in deze is dus, vonden jullie het soms niet wat erg ver gaan? Hadden jullie soms niet het gevoel een tikje gemanipuleerd te worden? (vooral dus: werd het niet tč veel gedaan, dŕt het gedaan wordt hoort immers bij het spel)
Ok Nuff with the Q`s
Bedankt voor al jullie inzet, Mol4 was top!! (een Aafkianisme!)
Rouge