Iedere deelnemer had een eigen test op de laptop.
Met telkens maar twee antwoorden. Die dus slaan op de twee andere dames en die dus niet op zichzelf kan slaan
Ja dat was dus ook mijn verklaring maar het ging niet voor elke vraag op.
Sowieso vind ik het op zich al opvallend dat deze vraagstelling een wijziging is tov. voorgaande jaren. Willen de makers het soms iets makkelijker voor de kandidaten maken door een optie weg te laten? Je hoeft minder na te denken en elimineren dus de test zal wel sneller gaan.
Er zaten vroeger nog wel eens onmogelijke vragen bij in de test, zoals hoe heet de moeder van de mol (werd nu ook weer onderling naar gevraagd, hoe zouden ze toch bevroeden wat belangrijke info is?!), wat moet je dan wel allemaal wel niet vragen van alle kandidaten, en de mol kan er nog over liegen ook... al dit soort vragen waren er niet in de slottest in elk geval (wat we zagen).
Ja, met de haltes kon je met wat krom redeneren inderdaad in de buurt komen wat de regie waarschijnlijk bedoelde. Achteraf ben ik nu toch benieuwd of er daar nog wat te vinden was... ik geloof dat Marit toen uitgesloten kon worden, en William en Tim. Nou, dat is nog gebeurd ook. En de drie finalistes zaten allemaal maar erg weinig op de fiets, althans AM wel lang maar via lege bunkers dus dat zou altijd wel als 1 rit gelden.