Trouwens, is iemand de vraag over het kwartetten opgevallen?!!?
Er waren maar 2 opties op de vraag welke kwartetten de mol had.
De optie "Geen" stond er niet bij, dus Liesbeth niet de mol?
Ook de vraag over het verdiende geld in het Labyrinth klopte volgens mij niet. Als keuzeopties stonden er 500, 750 en 1500. Volgens mij had Annemarie een totaalbedrag van 1250 in haar envelop. (Weet ik haast wel zeker, Tim had 1000 en het totaal was 3500)
Dat viel mij ook al op ja, de keuze van Anne-Marie stond er niet bij, net als bij de kwartetten de keuze van Liesbeth er niet bij stond. Nu vulde Liesbeth die test in, misschien was de test gemaakt voor Liesbeth en krijgt ze maar 2 opties, en krijgen de andere weer 2 andere opties die alleen op de andere kunnen slaan??
Nou weet ik niet wie de vraag in beeld kreeg van de enveloppen in de arena, maar dat moet dan wel Anne-Marie zijn aangezien haar bedrag er niet bij staat. (kan het nu niet controleren, weet het echt niet).
Maar wat doet die 1500 daar dan, ik kan mij de verwarring hier op het forum herrineren of het bedrag wat ze konden verdienen 4500 euro was of 3500 euro, geen idee meer waar, forum is niet zo snel dus kan niet echt terugkijken. Net de opdracht teruggekeken op Youtube en ik hoor toch overal duidelijk 3500 (helaas eigenlijk ;-)) Zou het een hint zijn richting Hadewych die weliswaar de opdracht haalde in het doolhof, maar ergens 1000 euro heeft laten vallen??