Vond de aflevering op zichzelf niet geweldig, maar de mindfuck erna wel xD
Ik denk dat ik toch iets wijzer ben geworden... Voor mij is Hadewych de mol of de winnaar en Anne-Marie de mol of de verliezer en Liesbeth de winnaar of de verliezer.
Ik heb het even bekeken:
De mol:
De mol maken ze sowieso niet bekend.
De winaar:
Anne-Marie winnaar => Alle kanten op
Liesbeth winnaar => Alle kanten op
Hadewych winnaar => Anne-Marie is de mol
De verliezer:
Anne-Marie verliezer => Hadewych de mol
Liesbeth verliezer => Alle kanten op
Hadewych verliezer => Alle kanten op
Wat je hier nog mee kan doen:
Als Liesbeth de mol is, dan is Anne-Marie de winnaar en Hadewych de verliezer. Die zouden ze dan best bekend kunnen maken (één van de twee), want dan weet je nog niet wie de mol is. Aangezien ze dit niet gedaan hebben, lijkt ze me ook niet de mol.
Als Hadewych de mol is, dan weten we niet wie de winnaar of verliezer wordt, omdat zowel Liesbeth als Anne-Marie het fout hebben (en de rest van de kandidaten, maar dat terzijde:P)
Als Anne-Marie de mol is, dan weten we niet wie de winnaar of verliezer wordt, omdat zowel Liesbeth als Hadewych het goed hebben (en nog een heel aantal andere kandidaten)
Er moet toch iets zijn dat het al duidelijk is wat er gaat gebeuren... Ofwel de winnaar verraad het, ofwel de verliezer. Dus zoals gezegd: Voor mij is Liesbeth sowieso niet de mol, is Anne-Marie sowieso niet de winnaar en Hadewych sowieso niet de verliezer..
Maar ja, ze kunnen ook de spanning erin willen houden.. Dan heb ik dit dus voor niets bedacht:P en uitgetypt... hmmm xD