Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Op welk moment (tijdstip) zie je dit?
volgens mij zit 90% van de kijkers op anne marie daarom hoop ik dat het liesbeth of hadewych is
90% zit op Liesbeth
Even over dat mollenboekje van Anne-Marie. Zijn daar als HD shots van?
Is nergens voor nodig, want met SD-beeld valt prima te ontcijferen wat op A-M haar mollenboekje staat:wieisdemol[rode lippen]?2012En aan de linkerkant van de kaft heeft ze de groepsfoto erop geplakt.
Een stier met hele dunne pootjes?
Wellicht is deze afbeelding duidelijker...
Je bent me net voor.
Oke. Ik heb mijn verbeelding laten spreken. Maar alsnog is die stier opmerkelijk. Neem aan dat je dat niet van ten voren uitprint voor je deelname.
EDIT: @ hierboven, kunnen jullie ook de inhoud van Hadewychs boekje screenen in de shots ná Anne-Marie?
Deze bedoel je?
Ok, en toen lag het forum er serieus een hele avond en nacht tot nu uit.. Ik denk dat er een veel simpeler verklaring is.Liesbeth wordt door veel mensen verdacht in 't land en voor de gewone kijker.Ze hadden ook de winnaar bekend kunnen maken, zoals voorheen.Ik denk echter dat ze ervoor gekozen hebben iedereen nog een weekje te laten speculeren hoe ze die beelden van de grouphug van de ontknoping moeten opvatten. Afhankelijk van je perspectief kan je er in principe meerdere kanten mee uit namelijk en als één al bekend is is er minder speculatie mogelijk.Anyway, ik vind dat die beelden boekdelen spreken. Liesbeth en Hadewych omhelzen elkaar zo hartelijk en Anne-Marie staat er een beetje buiten. Hadewych kijkt behoorlijk verrast. Je ziet dit vaker, verliezer en winnaar omhelzen elkaar direct (kijk bijv eens naar de ontknoping van serie 5 (http://www.youtube.com/watch?v=ADqWc0NKf0Q op +- 6 min).
De muziek die vanaf de tweede serie bij de aftiteling te horen is, is het nummer 'New York City' van Craig Armstrong. De muziek is afkomstig van de soundtrack van de film 'The Bone Collector' uit 1999.
Dit zie ik nu pas. In aflevering 1 is Liesbeth botten aan het uitgraven. Liesbeth= the Bone Collector = het verliezersthema.
dus liesbeth wist in aflevering 1 al dat ze verliezer zou zijn
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
585 gasten en 5 vaste bezoekers