Hmm, ik probeer ook wel eens wat
MarionTja, ik weet het niet... Niet erg lang in het spel gezeten, dus een beetje lastig te zeggen. Vond het wel grappig dat ze William even een pas op de plaats liet zetten bij brug (afl 1).
DioHeb wel om hem moeten lachen, vooral om z'n foute en dommige uitspraken (die hadden van mij kunnen zijn xD). Verder wel jammer dat hij heel veel dingen niet echt leuk vond, maar toch wel een ander soort kandidaat.
MaartenVond hem best sympathiek, jammer dat hij er vroeg uit ging... Vreemd ook, hij had in het begin best een goede tactiek. Maar heb hem ook niet gemist, de andere kandidaten hebben toch meer humor voor mijn gevoel:P
MaritTja, lange tijd mijn mol geweest. Leuke kandidaat, maar wel een beeeetje wantrouwend. Zij was ook de enige die ik echt kende (achteraf wel meer, maar bij het lezen van de naam wist ik al wie het was zeg maar;)). Jammer dat ze er al zo vroeg uit ging.
FritsGrappige man, vooral in zijn biechts (Kennen jullie schrijvers met. een. Q!). Had echt medelijden met hem dat hij eruit ging, hij heeft het programma wel wat kleur gegeven (vooral met z'n 'prachtige' hawaishirt:P)
WilliamLeuke kandidaat, super fanatiek ook... Eerst vond ik hem niet zo leuk, omdat hij alleen maar bezig was met mensen irriteren volgens mij:P Maar hij had toch ook wel humor. Grootste moment van hem: toch wel zingend omhoog bij de brugopdracht
TimVond hem eigenlijk wel schattig, net een huisdier inderdaad (dat had Hade goed gezien xD). Heb me kapot gelachen bij de opdracht met het plein dat hij ineens die jurk uitgooit! Een van de leukste kandidaten voor mij, met z'n humor.
LiesbethMisschien niet echt mijn type, maar gaandeweg de serie wel beter geworden. Eerst vond ik haar analyse van de opdracht heel erg irritant en vond ik haar nogal bazig overkomen... Gelukkig is dat later veranderd, maar zou het niet leuk vinden als ze de winnaar wordt... Gun het haar op de een of andere manier neit xD
HadewychVond ik de leukste kandidaat. In het begin niet echt in de spotlights, maar toch al wel grappig ('zijn ze nou stro aan het rangschikken?'). Later kwam ze helemaal los (ik noem maar de western-opdracht en het boogschieten). Super fanatiek ook... Ideale kandidaat, al hoop ik al de hele tijd dat ze de mol is... al zegt m'n verstand:
Anne-MarieTja, voor mij de mol nu... Als je kijkt naar de stemmen, de verdachte acties... Dan kun je er bijna niet om heen... Leuke vrouw, heb me eerst wat geërgerd aan de lippenstift, maar goed
Heb ook gelachen om 'Ik denk dat het adres is van het vliegtuig'. Hoop toch dat ze niet de mol is, iets te duidelijk nu in de laatste aflevering...
Samengevat: leuk en vooral humoristisch seizoen! De leukste kandidaten: Hade, Tim, Anne-Marie en toch Dio