Waarschuwing - terwijl je aan het lezen was, zijn er 17 nieuwe reacties geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt herzien.
Goed, bijgelezen. Maar man wat wordt er veel geklaagd op het forum zeg. Dat vind ik eigenlijk het jammerste van het hele seizoen. Maar het is makkelijk om vanaf de kant te staan roepen dat de spelers op het veld het verkeerd doen. Iets met "de beste stuurlui"... Ik sluit me wat dat betreft volledig aan bij
het spijt me te moeten zeggen dat de grootste anti-climax de laatste jaren de al negatievere reacties op het forum is.
Als je het mij vraagt is Anne-Marie een goede mol geweest, haar grooste pluspunten waren dat ze humor had als kandidaat, goed acteerde waardoor ze op mij kandidaats overkwam, en toch een aantal leuke acties heeft uitgehaald. Daarnaast heb ik haar nauwelijks verdacht. En dat betekent voor mij toch altijd dat de Mol mij verslagen heeft - ik heb haar niet ontmaskerd.
Natuurlijk is geen enkele mol perfect. En als Tim 10.800 verspeelt dan wordt het nogal moeilijk om nog méér dan dat te mollen in die opdracht... (dus volgens mij verwachten sommige mensen hier letterlijk het onmogelijke).
Ik vind het toch jammer dat mensen die tot het einde Liesbeth en Hadewych verdachten, niet eerlijk kunnen zeggen dat Anne-Marie het goed gedaan heeft...
Ik hoop dat dat niet in zijn algemeenheid bedoeld is want ik doe precies het tegenovergestelde.
Iedereen die dit seizoen goed vond is geen echte fan en moet kritischer worden.
Dus om het ooit goed in elkaar zat met goede mollen met goede actie, slimmere kandidaten die het spel wel snapte en ook meer om de €€ gaven, en betere opdrachten die uberhaupt beter molbaar waren blijft het programma nu voor eeuwig onfeilbaar en mag je geen kritiek lever als fan van het programma?
Wat jij doet is geen kritiek leveren. Wat jij doet is roepen dat 2012 een slecht seizoen is en dat iedereen het met jou eens moet zijn of anders zijn ze hun naam molloot niet waardig. Da's geen kritiek leveren, da's gewoon gal spuwen. Kritiek is als je behalve zegt wat er niet deugt, suggesties ter verbetering aandraagt. Bij welke opdracht had Anne-Marie meer kunnen mollen en hoe dan, en hoe kon ze dat van tevoren weten?
Ik ben akkoord met Ronda overigens, die opdracht had moeten mislukken door gewoon iets minder goede suggesties te doen of er gewoon langer mee te wachten. Mollen met medelijden, daar wil ik namelijk niet aan. De mol heeft maar één doel. Al is de finalepot -500, jammer dan (vind ik hoor).
Ik ben het overigens óók eens met de kritiek op de onderhandelingsopdracht.
Inderdaad echt een een slechte opdracht in het huftie huis zelfs ik kan de pot naar 0 haalen vorig jaar was beter.
En niet alleen ikzelf overigens. Ik heb dit seizoen samen gekeken met iemand die geen molloot is maar gewoon "casual" kijkt, en hij maakt ook duidelijk bezwaar tegen het feit dat de mol hier meer weet dan de rest. De kans dat de opdracht dan wél slaagt wordt dan gewoon echt te klein. Graag verklaring van de productie, want ik vind het eigenlijk onverdedigbaar.
Maar goed. 2012 is een mooi seizoen met een goede en vooral grappige mol en daar ben ik erg blij mee. Mooi seizoen!