Jeeej! Dus ik zat goed vanaf aflevering 2! Alleen die pijl en een ogenschijnlijk onmolse aflvering (en een ineens zeer molse Hadewych) zes hebben me gedurende twee afleveringen flink in de war gemaakt. Om toch na aflevering 7 weer vol op Anne-Marie te zitten.
Zoals altijd vallen de molacties misschien een beetje tegen, omdat eigenlijk alles wel al bekend was ... alleen werden een aantal zaken door niet iedereen als echte Molacties werden gezien (bijvoorbeeld de onderhandelingen). Ook weinig verrassingen bij de hints ... die van dat geld was natuurlijk wel errrrug sterk, maar dat hadden wij niet kunnen zien. Ook een beetje jammer dat we een beetje vage uitleg kregen van Tim waarom hij naar groen geswitcht is bij de onderhandelingen en niet alle opdrachten waar A-M volgens mij ook gemold heeft, belicht werden. Zoals het snorkelen, de kruizenopdracht en misschien het willen opschieten bij de rondleiding.
Maar natuurlijk valt het zo tegen, omdat we alles al honderden keren hebben uitgeplozen. Anne-Marie was misschien niet de beste Mol ooit, maar wel stukken beter dan een Patrick of Jon ... en voor mij ook beter dan Kim, die weliswaar meer geld uit de pot haalde, maar ook veel dikker erbovenop lag. Daarbij was het een heerlijk seizoen om naar te kijken, bijna alleen maar leuke kandidaten (zal nooit echt een fan van Tim worden denk ik, maar het feit dat hij niet de Mol is maakt hem wel een stuk leuker), mooie opdrachten en wendingen. Ik heb ervan genoten! :-))