Ben ik het met je eens, maar de actie bijv met het krijtje. Subliem! Iemand hoeft het maar gezien te hebben in zn ooghoek en je bent gesnapt. En ik vind het wel een van de betere mollen omdat je gewoon dit jaar niemand kon uitsluiten. En stel Anne-Marie stak er met kop en schouders boven uit, en ze had wel flink gemold? Dan was het ook niet een juiste mol geweest. Maar dan heeft de montage dit seizoen ZOOO moeilijk gemaakt.
Vind het altijd toch wel weer jammer dat niet elke opdracht behandeld werd.. Zoals de duikopdracht, ze zou zeker geweten hebben dat Marit kon meeluisteren.. Of de opdracht in Spanje met de kruizen op het dak? Wat heeft ze daar geprobeerd te mollen? Jammer..
Dáár ben ik het volledig en hartgrondig mee eens!!
Het was een TOPseizoen
Spanning zat er tot het einde in, omdat voor elke "mol" wel iets (net niet) overtuigends te zeggen bleef, en het allemaal meerdere acties waren waar dat op gebaseerd was
Helaas vind ik de mol zelf, en zéker nog eens extra na de uitleg, NIET top.. Sorry, maar TE veel geld verdiend (ook veel laten verdwijnen, maar wel met
ultieme voorkennis)en te vaak onnodig "kandidaats" gedrag. Daarnaast lag het feit dat het spannend bleef tot het eind niet aan de mol, maar voornamelijk aan de andere kandidaten (wel enigszins logisch, maar toch)