Toch een vreemde reactie met een pot die nog nooit eerder zo laag is geweest.
Ik ben een fan vanaf het eerste uur en het spijt me te moeten zeggen dat de grootste anti-climax de laatste jaren de al negatievere reacties op het forum is. Kritiek is prima, maar ik vind toch echt dat we met A-M een hele stoere mol hebben gezien en een betere dan (het was al gezegd door iemand) dan bijv. Kim, Jon of Inge.
Die pijl claimen is echt iets dat je dan toch maar durft, want als degene die echt raak schoot er al te zeer tegen in gaat moet je je maar weer zien te verdedigen. En zo'n krijtje weggooien, ze doet het toch maar zomaar, je kan gezien worden!
Anne-Marie bevond zich in een lastige positie in zo'n open groep, maar ze heeft zich kranig geweerd. En het blijft nu eenmaal zo, als een ander molt, hoeft de mol niet meer te mollen. Zo is het altijd geweest, daar kan een mol niets aan doen.
De makers hadden vooraf bedacht dat de pot halverwege leeg zou kunnen, dan moet er wel iets in zitten natuurlijk. Een pot van 0 kun je niet leuk leeg trekken. Zal geen grote schok geven he. Dat dreigde bijna zo te zijn, de eerste opdrachten was er
niets verdiend! Mede door de mol!
Ik vond dit niet het allerbeste seizoen, maar zeker ook niet het minste.
Ik vond dit ook niet de allerbeste mol, maar zeer beslist zijn er mindere mollen geweest.
Ik heb geweldig genoten van dit seizoen. Anne-Marie, een heel stoere mol met gigantisch veel humor. En ze heeft de kijkers om de tuin geleid, want er zaten er niet veel op haar tot voor kort.
Wat willen we nou eigenlijk nog meer
Ik snap de negatieve reacties dus
echt niet, zijn de verwachtingen te hoog? De mol heeft altijd voorkennis gehad van alle opdrachten hoor. Altijd zo geweest.
Edit: inmiddels al veel positieve reacties geplaatst
Gelukkig