Dat het de laagste pot ooit was, is hoe dan ook NIET de verdienste van AM. De enige die je dat kunt aanrekenen is en blijft Tim. Als Tim niet 'raar' gedaan had en gewoon met Frits mee was gegaan, was de pot niet leeg gegaan en hadden we niet de laagste pot ooit gehad.
Het was inderdaad jammer dat Hadewych als winnaar bekend werd. Ze hadden Liesbeth als verliezer bekend moeten maken, dan hadden mensen nog kunnen denken dat Hadewych de mol was.
De hints in de afleveringen waren zeker wel zwak. De AJ op het schip bijvoorbeeld is net zo sterk/zwak als het grafkruis met LIST erop. Zelf vond ik de eerste aanwijzing in een van de eerste shots: de A op het vliegtuig. Waarom hebben ze die niet genoemd?
Voor mij was dit overigens het eerste seizoen dat ik keek. De finale was ook voor mij een grote teleurstelling. Niet, zoals bij vele anderen, omdat ik vind dat er in het verleden betere mollen waren (want dat weet ik niet), maar omdat er vrijwel geen enkele succesvolle mol-actie is geweest. Natuurlijk, het krijtje was stoer, maar heeft niks opgeleverd. De pijl claimen: net zo stoer, maar levert ook helemaal niks op.
Art zegt trouwens ook nog dat uit de titel van ELKE aflevering de identiteit van de mol te halen was. Die mag hij me nog een keer komen uitleggen.