Iedereen heeft recht op zijn mening en ook de keus in hoeverre en/of die dat wil onderbouwen. Zo pak je mij aan over Milouske, en rept verder geen woord over Dennis bijv. Kortom, cherrypicking noem ik dat om mij eens.....ja wat?
Cherrypicking of cherrypopping betekent toch echt wat anders in slang dan wat je hier veronderstelt.
Jíj stelt dat je Mollouska grappiger vond, ik ben het daar simpelweg niet mee eens.
Sterker nog ik denk dat er goede argumenten voor zijn dat niet te vinden.
Mijn punt was juist, het is een mening en niet meer dan dat. Jij gaat wel erg sterk in tegen mensen die niet jouw mening delen in jouw posts in dit topic vandaar dat ik er een opmerking over plaatste.
Fijn voor jullie dat je George leuk vindt, misschien wel de leukste. Mag ik daar anders over denken ?
Zoals ik de gehele groep van seizoen 3 niet zo leuk vond, bijv ?
Dank je.
Ja hoor jij bent onderhand absoluut duidelijk geweest over wat jij ervan vindt.
Dat was ook precies mijn punt hier, namelijk het feit dat jij niet lijkt te accepteren dat anderen er een andere mening op na houden en het dus een zinloos welles-nietis wordt.
Van mij mag je alles vinden wat je wilt zolang het niet kwetsend bedoeld is naar mensen met een andere mening. Lang leve de vrijheid van meningsuiting.
Het is verder al een paar maal aan bod gebracht oa heel erg goed verwoord door Milk.
Hoe je een seizoen beleeft heeft veel te maken met of je het op dat moment 'live' ziet, hoezeer je je erbij betrokken voelt, hoe de vorige mollen het gedaan hebben en wat je meeneemt in je perspectief van wat een mol wel of niet kan of zou moeten zijn etc.
Het is bijna onvermijdelijk dat mensen die de eerdere series nu pas zien er anders over denken dan mensen die alle series hebben gezien irl, met alle bijpassende verwachtingen gebaseerd op de voorgaande series aangaande wat een 'mol' zou moeten zijn etc. Dat wil dus duidelijk niet zeggen dat de mensen die vanaf het begin de serie volgen de huidige serie niet waarderen of juist ook de mol niet waarderen - Mol Anne-Marie bewees het tegenovergestelde wat je verder ook van haar of haar tactiek mag vinden, mijns inziens.
@Lythianc
Een mening is per definitie subjectief.
De één heeft meer argumenten ervoor dan een ander, sommige zijn meer gestaafd door (aannemelijke) feiten, maar het blijft uiteindelijk iets subjectiefs.
Er is dus geen 'juiste mening' per definitie. Dat is een contradictio in terminis, gezien de subjectieve aard ervan.