Auteur Topic: Lachen...Gieren...Brullen...  (gelezen 305893 keer)

Offline Cout

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1060 Gepost op: 14-05-2009, 01:42:09 »
Toen paus Benedictus na zijn verkiezing voor het eerst moest vervoerd worden zegt hij tegen zijn chauffeur: "Als kardinaal mochten wij nooit zelf met de wagen rijden, nu ik zelf paus en dus de baas  ben wil ik zelf eens met dezegrote limousine rijden".
De chauffeur moppert wat en vraagt zich wel af of de paus wel met de auto kan rijden.

"Geen probleem," zegt de paus, "ik reed vroeger met een volkswagen en zo een groot verschil kan dat niet zijn."
De paus geeft de chauffeur de opdracht achteraan in de limousine plaats te nemen en kruipt zelf achter het stuur.
Hij rijdt vlot de autosnelweg op en zit al gauw aan een snelheid van 170 km per uur. Hij geniet er duidelijk van, want hij gaat niet in op de waarschuwingen van zijn chauffeur.
Plots rijden twee gemotoriseerde politieagenten naast hem en doen hem op de pechstrook stoppen.
Een van de agenten belt naar zij grote chef en zegt: "Chef ik heb hier een hoge personaliteit met zij limousine aan de kant gezet want hij reed 170 km per uur."
De chef vraagt: "Is het de burgemeester?"
"Neen", antwoordt de agent, véél hoger."
"Toch Berlusconi niet?" zegt de chef.

"Neen", zegt de agent, "véél hoger."
"Zeg dan wie het is." zegt de chef, die zich begint op te winden.
"Wel," zegt de agent, "ik denk dat het God is, want Paus Benedictus, is zijn chauffeur."
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1061 Gepost op: 14-05-2009, 10:05:56 »
::rofl::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1062 Gepost op: 14-05-2009, 10:20:24 »
 ::rofl:: ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1063 Gepost op: 14-05-2009, 11:13:42 »
Drie belgen, laten we ze Reaver, Cout en Koekoe noemen, logeerden eens in Hasselt, en hadden het plan opgevat om eens over de grens te gaan stappen, in Maastricht.

Ze hadden de bus genomen, en hadden voor de zekerheid de tijd opgeschreven waarop de laatste bus naar Hasselt zouden vertrekken. Ik was zelf ook uit geweest, en zag ze die vrijdagavond een beetje in paniek bij de bushalte zitten. Ze lieten me het briefje met de tijd zien, en vertelden me dat ze ruim op tijd waren geweest, maar dat ze al 20 minuten vergeefs zaten te wachten. Ik keek nog eens op het vertrekbordje, en zag dat ze zich hadden vergist. De bus van 00.30 uur bleek alleen op zaterdagnacht te rijden.

Hoe het verder verliep, hoorde ik later van Koekoe:

Ze hadden besloten naar de busremise te lopen, die even over de grens ligt. Daar aangekomen zouden ze kijken of er nog iemand van de chauffeurs was, die hen misschien naar Hasselt wilde brengen.

Na een wandeling van  anderhalf uur kwamen ze bij de (inmiddels verlaten) busremise aan. Niemand te zien, maar de poort stond nog open.

Wat nu gedaan? Maar allez, zei Koekoe, ik heb niet zoveel gedronken, we nemen een bus, en rijden er zelf mee naar Hasselt, en laten ze daar achter.

Zo gezegd, zo gedaan. Cout en Reaver stonden op wacht, en Koekoe ging de garage in. 10 minuten verstreek, een kwartier, een half uur, steeds hoorden ze een startende motor, die even later weer afsloeg.

Cout vertrouwde het niet, en liep de garage maar eens in:

´Mor allez, Koekoe, wor blijft ge, we wachten al een uur op u´.

En Koekoe: ¨Kon nie an doen, de bus naor Hasselt, die stond gans achteraon, zene´.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1064 Gepost op: 14-05-2009, 11:30:00 »
Een priester gaat in het ziekenhuis op bezoek omdat dhr. Jansen ernstig ziek is.
De man lijkt op zijn eind te lopen en kan al geen woord meer uitbrengen.

Op een gegeven moment krijgt Jansen plotseling geen lucht meer.
Hij wijst naar een potlood en papier en schrijft daar vlot iets op en drukt het bij de priester in een zak.

En op dat moment blaast Jansen zijn laatste adem uit.
De priester haalt het verplegend personeel en gaat daarna zijns weegs.

Op de afscheidsplechtigheid denkt de priester plotseling weer aan het briefje.

Hij haalt het uit een zak van zijn gewaad en hij vertelt dat dhr. Jansen nog enkele laatste woorden heeft kunnen opschrijven en hij leest voor: "Kunt u een stapje opzij gaan ? U staat op mijn zuurstofslang !"

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #1065 Gepost op: 14-05-2009, 11:56:27 »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #1066 Gepost op: 14-05-2009, 13:15:35 »
Die laatste twee zijn echt grappig :p ; die daarvoor staat al eerder maar dan met andere namen ook van jou Bodejos :p! Ja ik heb in 2 dagen alle pagina's hiervoor ff gescreend op moppen (A) ! En dit is de top 3. Ik geloof 2 van menno en 1 van Swifty.
Btw: Swifty, jij hebt echt problemen met mannen he :p? Is je man zo vervelend dat al je moppen zo vrouw getind zijn :p , desondanks maakt dat het wel extra leuk ;) !

Top 3 Moppen:
1. Sneeuwitje loopt in het bos en komt de 7 dwergen tegen. Ze zingen en zijn blij
dus Sneeuwitje vraagt 'Waarom zijn jullie zo blij?'
dan zingen de dwergen 'Wij hebben toverkracht, wij hebben toverkracht!!'
Sneeuwitje loopt verder en ziet even verderop een klein dwergje op een rots zitten
hij zit te huilen
dus Sneeuwwitje vraagt 'waarom huil je?'
dan zegt die dwerg 'Ik heet To!'

^ omdat ik hem 2 keer moest lezen en gewoon te goed is :p!

2. Wie zei er ook alweer dat vrouwen dom zijn?

Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk, het is een ernstig ongeluk. Allebei hun auto's liggen in kreukels, maar gek genoeg is geen van beide passagiers gewond.
Nadat, zij beiden uit de auto zijn gekropen, zegt de vrouw: "Dus u bent een man... dat is interessant. Ik ben een vrouw... Nou, nou kijk nou toch eens naar onze auto's! Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven,he? Dit moet wel een teken van God zijn, dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten, vrienden zullen blijven, trouwen en de rest van onze dagen samen zullen doorbrengen in alle rust."
De man antwoord blij: "Ik ben het volkomen met je eens. Dit moet gewoon een teken van God zijn."
De vrouw ging verder: "En kijk eens aan, nog een wonder. Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken... Ik weet wel zeker dat God wil dat we deze fles wijn drinken op een goede toekomst samen."
Dan geeft ze de fles aan de man.
De man knikt instemmend en glimlacht, hij opent de fles, drinkt hem voor de helft leeg en geeft hem dan weer terug aan de vrouw.
De vrouw pakt de fles aan, doet de kurk erop en geeft hem terug aan de man. De man vraagt verbaasd: "Neem jij niet?"
De vrouw antwoordt koeltjes: "Neuh, ik denk dat ik gewoon op de politie wacht...

^ hoezo gedist :P?

3. Een man heeft haast, en rijd met 110 binnen de bebouwde kom. Ja hoor, daar heb je het al, hij word aangehouden door een politie. Er stapt een politieman uit, die zegt: "meneer, mag ik uw papieren " de man tegen de politie: "Sorry die heb ik niet, normaal liggen die in het handschoenenvakje, maar deze auto heb ik gestolen en nu ligt daar alleem maar mn pistool."
De politie schrikt. "Pistool??"
"Ja, daarmee heb ik die vrouw die in m'n kofferbak licht doodgeschoten."
De politie word het te link, en ze roepen versterking op. na 10 minuten komen er nog 2 politiewagens aanrijden. Een van hen doet het woord. "Meneer, mogen wij uw papieren zien?" Daarop pakt de man zijn papieren en laten die aan de politie zien. De papieren zijn gewoon in orde. "Meneer, zouden wij dan even in uw handschoenenvakje mogen kijken?" De man antwoord: "Ja natuurlijk!" Het handschoenenvakje is leeg. Geen Pistool. De politie verbaasd. "Meneer, heeft u geen pistool bij u??"
Man: "natuurlijk niet, wie neemt er nou een pistool mee in zijn auto?"
Politie: "Mogen we dan even in uw achterbak kijken?"
Man: "Ja hoor, natuurlijk."
Politie kijkt in achterbak, maar nee hoor, geen lijk. "Meneer, heeft u geen lijk in uw auto?
Man kijkt de politie aan, en begint keihard te lachen. "Ik een lijk?? Sorry, maar waar ziet u me voor aan?"
De politie doet nog een tevergeefse poging: "Heeft u deze auto ook niet gestolen??"

De man begint nog harder te lachen en zegt: "Hahaha die politie van tegenwoordig verzint me wel wat, zeg. Straks zeggen ze ook nog dat ik met 110 kilometer per uur door de bebouwde kom heen reed!"

^ gewoon lachen, gieren en brullen :p!
Ananas

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #1067 Gepost op: 14-05-2009, 13:19:58 »
::rofl:: alledrie idd heel grappig
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #1068 Gepost op: 14-05-2009, 13:23:40 »
Wat is het verschil tussen Seks en LEGO??

Weet je het niet?

Dus jij speelt nog met LEGO!!
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 13:25:25 door Go_ahead »
Ananas

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #1069 Gepost op: 14-05-2009, 13:27:42 »
Wat is een pastoor met 1 arm?

onderaan dit bericht het antwoord!

------

Gooit een postbode een brief in de bus,
zegt die chauffeur tegen hem: "Ja, wat moet ik ermee?''

------

Een geestelijk gehandicapte....
« Laatst bewerkt op: 14-05-2009, 15:06:46 door Go_ahead »
Ananas

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1070 Gepost op: 14-05-2009, 14:37:38 »
oh ja, en Jos, ik denk dat niet meer ga stappen met koekoe ::ohno::

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1071 Gepost op: 14-05-2009, 14:43:09 »
De zoon des huizes komt binnen bij zn ouders en zegt, Ik heb voor de 1e keer sex gehad gisteren.
De moeder wil er niets mee te maken hebben en gaat weg, de vader is nieuwsgierig en vraagt WAS HET LEKKER?
De zoon zegt daarop nog nooit zoiets lekkers te hebben gevoeld, en de vader is trots op zn jochie van 15.
Vader belooft de zoon dat hij de koersfiets krijgt waar hij al zo lang om gevraagd heeft, maar dat hij nog even moet wachten tot zijn salaris gestort is en dat kan nog n weekje duren.
Waarop de zoon antwoordt : Is niet erg pa ik kan voorlopig toch niet zitten.

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #1072 Gepost op: 14-05-2009, 15:25:20 »
Januari 2008 heb ik deze gasten eens live bezig gezien  ;D

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #1073 Gepost op: 14-05-2009, 18:38:20 »
Drie belgen, laten we ze Reaver, Cout en Koekoe noemen, logeerden eens in Hasselt, en hadden het plan opgevat om eens over de grens te gaan stappen, in Maastricht.

Ze hadden de bus genomen, en hadden voor de zekerheid de tijd opgeschreven waarop de laatste bus naar Hasselt zouden vertrekken. Ik was zelf ook uit geweest, en zag ze die vrijdagavond een beetje in paniek bij de bushalte zitten. Ze lieten me het briefje met de tijd zien, en vertelden me dat ze ruim op tijd waren geweest, maar dat ze al 20 minuten vergeefs zaten te wachten. Ik keek nog eens op het vertrekbordje, en zag dat ze zich hadden vergist. De bus van 00.30 uur bleek alleen op zaterdagnacht te rijden.

Hoe het verder verliep, hoorde ik later van Koekoe:

Ze hadden besloten naar de busremise te lopen, die even over de grens ligt. Daar aangekomen zouden ze kijken of er nog iemand van de chauffeurs was, die hen misschien naar Hasselt wilde brengen.

Na een wandeling van  anderhalf uur kwamen ze bij de (inmiddels verlaten) busremise aan. Niemand te zien, maar de poort stond nog open.

Wat nu gedaan? Maar allez, zei Koekoe, ik heb niet zoveel gedronken, we nemen een bus, en rijden er zelf mee naar Hasselt, en laten ze daar achter.

Zo gezegd, zo gedaan. Cout en Reaver stonden op wacht, en Koekoe ging de garage in. 10 minuten verstreek, een kwartier, een half uur, steeds hoorden ze een startende motor, die even later weer afsloeg.

Cout vertrouwde het niet, en liep de garage maar eens in:

´Mor allez, Koekoe, wor blijft ge, we wachten al een uur op u´.

En Koekoe: ¨Kon nie an doen, de bus naor Hasselt, die stond gans achteraon, zene´.

Waarom ben ik weer de domste van de drie?   ;D ;D ::)

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1074 Gepost op: 14-05-2009, 18:41:20 »
Wat een domme vraag. ::) ;D

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1075 Gepost op: 14-05-2009, 18:41:37 »
wie zegt dat? ::rofl::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #1076 Gepost op: 14-05-2009, 19:48:58 »
eentje als payback  ;D

hoeveel keer gebruikt bodejos een condoom?

3 keer

binnenkant, buitenkant en  3de keer als kauwgom

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1077 Gepost op: 14-05-2009, 20:07:31 »
Als het maar geen maand duurt voor hij aan die 3de kan beginnen. ::rofl::

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1078 Gepost op: 14-05-2009, 20:52:29 »
Bodejos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe  blondine. 
Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op. 
Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent. 
Zij zegt hierop stilletjes tegen hem: "Bodejos, jij bent waarschijnlijk de vader van een van mijn kinderen". 

Bodejos schrikt hiervan en begint diep na te denken. Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige(?) keer dat hij vreemd gegaan is. 

Hij vraagt aan de blondine: "Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond geneukt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten stonden te supporteren en jouw vriendin mij geselde met een natte selder en een komkommer in mijn reet duwde?" 
Waarop de vrouw verschrikt antwoordt: "Bodejos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw zoon".

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1079 Gepost op: 14-05-2009, 20:55:01 »
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!