Die laatste twee zijn echt grappig :p ; die daarvoor staat al eerder maar dan met andere namen ook van jou Bodejos :p! Ja ik heb in 2 dagen alle pagina's hiervoor ff gescreend op moppen (A) ! En dit is de top 3. Ik geloof 2 van menno en 1 van Swifty.
Btw: Swifty, jij hebt echt problemen met mannen he :p? Is je man zo vervelend dat al je moppen zo vrouw getind zijn :p , desondanks maakt dat het wel extra leuk
!
Top 3 Moppen:
1. Sneeuwitje loopt in het bos en komt de 7 dwergen tegen. Ze zingen en zijn blij
dus Sneeuwitje vraagt 'Waarom zijn jullie zo blij?'
dan zingen de dwergen 'Wij hebben toverkracht, wij hebben toverkracht!!'
Sneeuwitje loopt verder en ziet even verderop een klein dwergje op een rots zitten
hij zit te huilen
dus Sneeuwwitje vraagt 'waarom huil je?'
dan zegt die dwerg 'Ik heet To!'
^ omdat ik hem 2 keer moest lezen en gewoon te goed is :p!
2. Wie zei er ook alweer dat vrouwen dom zijn?
Een man en een vrouw zijn betrokken geraakt bij een auto ongeluk, het is een ernstig ongeluk. Allebei hun auto's liggen in kreukels, maar gek genoeg is geen van beide passagiers gewond.
Nadat, zij beiden uit de auto zijn gekropen, zegt de vrouw: "Dus u bent een man... dat is interessant. Ik ben een vrouw... Nou, nou kijk nou toch eens naar onze auto's! Er is niets van over, maar gelukkig zijn wij ongedeerd gebleven,he? Dit moet wel een teken van God zijn, dat het voorbestemd was dat wij elkaar zouden ontmoeten, vrienden zullen blijven, trouwen en de rest van onze dagen samen zullen doorbrengen in alle rust."
De man antwoord blij: "Ik ben het volkomen met je eens. Dit moet gewoon een teken van God zijn."
De vrouw ging verder: "En kijk eens aan, nog een wonder. Mijn auto is compleet vernield, maar deze fles wijn is niet gebroken... Ik weet wel zeker dat God wil dat we deze fles wijn drinken op een goede toekomst samen."
Dan geeft ze de fles aan de man.
De man knikt instemmend en glimlacht, hij opent de fles, drinkt hem voor de helft leeg en geeft hem dan weer terug aan de vrouw.
De vrouw pakt de fles aan, doet de kurk erop en geeft hem terug aan de man. De man vraagt verbaasd: "Neem jij niet?"
De vrouw antwoordt koeltjes: "Neuh, ik denk dat ik gewoon op de politie wacht...
^ hoezo gedist
?
3. Een man heeft haast, en rijd met 110 binnen de bebouwde kom. Ja hoor, daar heb je het al, hij word aangehouden door een politie. Er stapt een politieman uit, die zegt: "meneer, mag ik uw papieren " de man tegen de politie: "Sorry die heb ik niet, normaal liggen die in het handschoenenvakje, maar deze auto heb ik gestolen en nu ligt daar alleem maar mn pistool."
De politie schrikt. "Pistool??"
"Ja, daarmee heb ik die vrouw die in m'n kofferbak licht doodgeschoten."
De politie word het te link, en ze roepen versterking op. na 10 minuten komen er nog 2 politiewagens aanrijden. Een van hen doet het woord. "Meneer, mogen wij uw papieren zien?" Daarop pakt de man zijn papieren en laten die aan de politie zien. De papieren zijn gewoon in orde. "Meneer, zouden wij dan even in uw handschoenenvakje mogen kijken?" De man antwoord: "Ja natuurlijk!" Het handschoenenvakje is leeg. Geen Pistool. De politie verbaasd. "Meneer, heeft u geen pistool bij u??"
Man: "natuurlijk niet, wie neemt er nou een pistool mee in zijn auto?"
Politie: "Mogen we dan even in uw achterbak kijken?"
Man: "Ja hoor, natuurlijk."
Politie kijkt in achterbak, maar nee hoor, geen lijk. "Meneer, heeft u geen lijk in uw auto?
Man kijkt de politie aan, en begint keihard te lachen. "Ik een lijk?? Sorry, maar waar ziet u me voor aan?"
De politie doet nog een tevergeefse poging: "Heeft u deze auto ook niet gestolen??"
De man begint nog harder te lachen en zegt: "Hahaha die politie van tegenwoordig verzint me wel wat, zeg. Straks zeggen ze ook nog dat ik met 110 kilometer per uur door de bebouwde kom heen reed!"
^ gewoon lachen, gieren en brullen :p!