Auteur Topic: Lachen...Gieren...Brullen...  (gelezen 305770 keer)

Offline Cout

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1200 Gepost op: 31-05-2009, 02:58:28 »
Zo, nu kennen we Rummer ook.  ::ok::  ::rofl::
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline Go_ahead

• Forumlid
« Reactie #1201 Gepost op: 31-05-2009, 03:31:04 »
Ik vind er nog een hoop in zitten ook  ;D ;D ;D

Bijna alles is correct in mijn ogen.
Dus ja het had bijna van mij kunnen zijn. Alleen was ik misschien iets minder direct en concreet geweest; kan niet altijd de juiste woorden vinden   ::schaam::

Er zijn dus ook een aantal dingetjes niet correct en als je die wilt weten, stuur je maar een persoonlijk berichtje dan laat ik je weten wat ;)!
Ananas

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #1202 Gepost op: 31-05-2009, 12:26:38 »
Er is hier soms de spot gedreven met de Belgen en als ik er dan ook nog in voorkom dan ben ik nogal vaak de pineut  ::) Wel nu zal ik eens een Belgenmop vertellen met mezelf erin   ::) (misschien wel een beetje moeilijk voor de  ::blond:: mensen onder ons)

Er zaten eens 3 Belgen in de kroeg,een uit Antwerpen(reaver),een uit Mechelen(Cout) en een uit Limburg(koekoe) Na enkele biertjes genuttigd te hebben kwamen de tongen wat los en begonnen ze alle drie wat op te scheppen over met hoeveel vrouwen ze in hun leven al seks hebben gehad.reaver begon;"zeg mannen,weten jullie wel met hoeveel vrouwen ik het al gedaan heb? Minstens met 15"  ::trots:: Waarop Cout;  ::rofl:: "sukkel,amper 15?,ik met 30"  ::trots:: Waarop koekoe; "niet te hoog van de toren blazen Cout,ik heb het al met 55 verschillende vrouwen gedaan"  ::trots:: En ze lulden wat verder..... Stilaan begon de drank het van het gezond verstand over te nemen en plots zei reaver; "ik moet jullie iets bekennen,ik heb gelogen,ipv. met 15 vrouwen ,heb ik eigenlijk nog met geen enkele vrouw seks gehad  :\'( Cout haakte meteen in en zei; "mannen ook ik heb gelogen,ipv 30 heb ik in mijn leven nog maar met 1 vrouw seks gehad".Ook koekoe kwam tot inkeer en zei: "mannen,ik heb net zoals jullie beiden gelogen,ik woon helemaal niet in Limburg,ik woon in West-Vlaanderen".  :P :P ;D

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1203 Gepost op: 31-05-2009, 12:38:51 »
 ::rofl::

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #1204 Gepost op: 31-05-2009, 14:11:58 »

jij bent tenmiste van de grond gegaan, ik krijg hier een label als de 30-year-old-virgin :o

« Laatst bewerkt op: 31-05-2009, 14:14:28 door reaver »

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #1205 Gepost op: 31-05-2009, 18:35:12 »
Er is hier soms de spot gedreven met de Belgen en als ik er dan ook nog in voorkom dan ben ik nogal vaak de pineut  ::) Wel nu zal ik eens een Belgenmop vertellen met mezelf erin   ::) (misschien wel een beetje moeilijk voor de  ::blond:: mensen onder ons)

Er zaten eens 3 Belgen in de kroeg,een uit Antwerpen(reaver),een uit Mechelen(Cout) en een uit Limburg(koekoe) Na enkele biertjes genuttigd te hebben kwamen de tongen wat los en begonnen ze alle drie wat op te scheppen over met hoeveel vrouwen ze in hun leven al seks hebben gehad.reaver begon;"zeg mannen,weten jullie wel met hoeveel vrouwen ik het al gedaan heb? Minstens met 15"  ::trots:: Waarop Cout;  ::rofl:: "sukkel,amper 15?,ik met 30"  ::trots:: Waarop koekoe; "niet te hoog van de toren blazen Cout,ik heb het al met 55 verschillende vrouwen gedaan"  ::trots:: En ze lulden wat verder..... Stilaan begon de drank het van het gezond verstand over te nemen en plots zei reaver; "ik moet jullie iets bekennen,ik heb gelogen,ipv. met 15 vrouwen ,heb ik eigenlijk nog met geen enkele vrouw seks gehad  :\'( Cout haakte meteen in en zei; "mannen ook ik heb gelogen,ipv 30 heb ik in mijn leven nog maar met 1 vrouw seks gehad".Ook koekoe kwam tot inkeer en zei: "mannen,ik heb net zoals jullie beiden gelogen,ik woon helemaal niet in Limburg,ik woon in West-Vlaanderen".  :P :P ;D

Waha!!!!! ;D
Why don't I ever listen to me?

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #1206 Gepost op: 31-05-2009, 20:19:20 »
Bijna alles is correct in mijn ogen.
Dus ja het had bijna van mij kunnen zijn. Alleen was ik misschien iets minder direct en concreet geweest; kan niet altijd de juiste woorden vinden   ::schaam::

Er zijn dus ook een aantal dingetjes niet correct en als je die wilt weten, stuur je maar een persoonlijk berichtje dan laat ik je weten wat ;)!

Laat maar komen, ik ben wel benieuwd  ;D ;D ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1207 Gepost op: 31-05-2009, 20:19:34 »
jij bent tenmiste van de grond gegaan, ik krijg hier een label als de 30-year-old-virgin :o

Leuk koekoe  ::bravo::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1208 Gepost op: 31-05-2009, 20:56:11 »
Geen mop, maar wel een youtube, die ik probeer terug te vinden op internet. Het was te zien in het vliegtuig, afgelopen vrijdag. Het is een onderdeel dat vaak op Comedy channel wordt uitgezonden, en het ging om het volgende:

een bruidspaar stond samen met een geestelijke in een parkje, waarbij ze aan een voorbijganger vroegen  of die van hen een foto wilde maken. Eerst kwam de bruid naar voren, en die begon meteen  avances te maken naar de gelegenheidsfotograaf, waarbij de bruidegom natuurlijk niet zo blij keek.

Op het eind van het filmpje was het echter niet de bruid of bruidegom  die avances begon te maken naar de fotograaf, maar de geestelijke ................

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1209 Gepost op: 1-06-2009, 03:52:23 »
Twee bowlingteams, de ene allemaal blondjes en de andere brunettes, charteren samen een dubbeldekkerbus om mee te doen aan een toernooi.

Het team van de brunettes zat in het onderste gedeelte van de bus, de blondjes boven.
Beneden in de bus, bij de brunettes, ging het er heel plezant aan toe.  Zingen, moppen tappen; de ambiance zat er goed in.
Tot het één van de brunettes op viel dat het boven bij de blondjes wel héél stil was.  Ze besloot poolshoogte te gaan nemen en ging naar het bovenste gedeelte van de bus.

Wanneer ze boven kwam zag ze alle blondjes heel angstig in de stoelen zitten, allemaal met opengesperde ogen rechtdoor starend, de leuning van de zetel voor hun zo hard vastklampend dat hun knokkels er wit van zagen.  De brunette vroeg : "Wat is hier allemaal aan de hand?  Bij ons beneden zit de ambiance er goed in...!.

Eén van de blondjes keek verschrikt op, slikte hard en fluisterde : "JA, MAAR JULLIE HEBBEN WEL EEN CHAUFFEUR"

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #1210 Gepost op: 1-06-2009, 14:20:52 »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #1211 Gepost op: 1-06-2009, 20:43:16 »

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1212 Gepost op: 1-06-2009, 22:22:44 »
Op de boerderij is het paard ziek. De veearts zegt tegen de boer:

"Ik heb hem een injectie gegeven maar als hij binnen 3 dagen niet weer op zijn poten staat, zal je hem moeten laten inslapen vrees ik"

Het varken, dat alles gehoord heeft zegt tegen het paard: "Kom man, zet u recht!!"

Maar het paard is te moe.

De tweede dag zegt het varken tegen het paard : "Zet u snel recht!!"

Maar het paard is nog steeds te moe.

De derde dag zegt het varken: "Zet u recht want anders gaan ze u laten inslapen"

Het paard raapt al zijn krachten samen en zet zich recht.

De boer is uitermate tevreden en zegt: "Dit moeten we vieren, we gaan het varken slachten"

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #1213 Gepost op: 1-06-2009, 22:24:44 »
zielig voor t varken :(
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1214 Gepost op: 1-06-2009, 22:29:14 »

Een man gaat jagen, hij koopt onderaan de berg in een wapenwinkeltje een gewoon jachtgeweer.

Hij trekt de berg op en ziet een beer lopen, hij lost 2 schoten en loopt naar de plaats waar hij de beer laatst zag maar er is niks.

Er wordt op zijn schouder getikt, zegt de beer: 'Je hebt 2 keuzes ofwel eet ik je hier onmiddellijk op of ik neem je in je kont '.

De man zou graag nog wat blijven leven dus hij doet zijn broek af en de beer neemt hem loeihard.

De man loopt kwaad naar het wapenwinkeltje en koopt een machinegeweer.
Hij trekt weer de berg op, ziet diezelfde beer lopen, lost ongeveer 30 schoten en loopt naar de plaats waar hij de beer laatst zag maar er is niks.

Er wordt op zijn schouder getikt, zegt de beer 'Je hebt 2 keuzes ofwel eet ik je hier onmiddellijk op of ik neem je in je kont'.

De man zou graag nog wat blijven leven dus hij doet weer zijn broek af en de beer neemt hem nogmaals loeihard.

De man stormt woedend de berg af en koopt in het wapenwinkeltje een bazooka hij loopt weer de berg naar boven.

Hij ziet diezelfde beer lopen, hij blaast de hele berg ondersteboven met zijn bazooka en loopt naar de plaats waar hij de beer laatst zag, maar er is weer niks!

Er wordt op zijn schouder getikt, zegt de beer:
Zeg nou eens eerlijk, jij komt niet om te jagen he?

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #1215 Gepost op: 1-06-2009, 23:27:47 »
Het meisje met de rode sokjes

Heel lang geleden, zeg maar toen Nederland een beetje begon te ontstaan enzo, was er een arm gezin in (laten we zeggen) Gouda.
Dat gezin had 8 kinderen (in die tijd heel normaal). Maar, ze hadden het niet breed.
En het jongste meisje, kreeg uiteraard alle afdankertjes van haar oudere broers en zussen.
Op een dag zag dat meisje in de etalage van een plaatselijk winkeltje, een paar hele mooie rode sokjes liggen.
Met een klein wit randje.
Maar, de sokjes waren wel 4 cent!
Dat had het meisje natuurlijk niet. Dus het meisje, helemaal opgewonden, gaat naar huis en vraagt haar moeder of ze 4 cent mag voor de sokjes.
Het meisje is uiteraard helemaal ontdaan, want dat mag niet. Ze hebben het al niet zo breed!

Maar gelukkig, moeder heeft een oplossing. Als het meisje een maand lang, alle huishoudelijk werk doet, krijgt ze van vader en moeder 4 cent om de sokjes te kopen.
Het meisje is dolenthousiast en begint meteen. Vol vuur doet ze de was, vouwen, strijken, schoonmaken, de afwas, ja, zelfs vrijwillig ruimt ze de zolder van het kleine huisje op, zodat haar oudste broer daar binnenkort kan gaan wonen als hij gaat trouwen.

Aan het einde van de maand, krijgt het meisje haar geld. Meteen rent ze naar de kleermaker, maar, tot haar grote schrik, zijn de sokjes niet meer te koop!
Ze vraagt de kleermaker wat er aan de hand is.
Hij zegt dat de sokjes zo veel verkocht worden, dat ze nu 6 cent per paar kosten. En dat hij alsnog geen enkel sokje meer in huis heeft. Hij kan er niet tegen werken.
Maar, hij beloofd dat hij als hij weer nieuwe sokjes heeft gemaakt, een paar zal achterhouden.

Maar dat paar kost dan wel 6 cent natuurlijk! En dat heeft het meisje niet!

Ze gaat direct naar haar moeder om haar om nog 2 cent te vragen. Maar nu is moeder onverbiddelijk. NEE. Vraag iemand anders maar!

Ze besluit haar oudste broer te vragen of hij 2 cent voor haar heeft. Maar, haar oudste broer heeft geen geld. Hij wil binnenkort gaan trouwen. Maar, omdat hij wil haar best helpen. Met zijn nieuwe baan die hij net heeft, moet hij altijd heel veel met papieren werken. Die hij thuis dan weer moet sorteren.

Hij stelt voor dat hij het meisje leert lezen en dat zij daarna, 2 maanden lang zijn papieren op volgorde legt. Dan krijgt ze 3 cent!

Het meisje is door de dolle heen, ze leert lezen EN ze houd aan het eind van de twee maand ook nog eens 1 cent over!

De twee maanden verstrijken. Het meisje kan ondertussen best goed lezen. En vooral, ze begint verstand van zaken te krijgen! Ze weet precies wat haar broer doet, en helpt hem zelfs als hij even vast loopt.

Maar, na de twee maanden, als ze haar 3 cent heeft gekregen, komt ze bij de kleermaker waar ze, tot haar grote schrik ziet, dat de sokjes er wel weer zijn, maar ze kosten 10 cent!
10! Ze heeft maar 7!
Als ze vraagt waarom, verteld de kleermaker dat de wolfabriek in de buurt is afgebrand. Hij moet zijn wol van veel verder halen, dat is veel duurder natuurlijk.

Totaal ontdaan keert ze terug naar huis.
Ze vraagt of ze nog een keer voor haar broer kan werken. Maar dat mag niet meer. Zijn baas is er achter gekomen dat hij zijn kleine zusje liet werken voor hem en heeft hem ontslagen. Hij werd niet betaald om anderen aan het werk te zetten!

Ze weet niet wat ze moet doen. Ze probeert haar oudste zus, maar die heeft niks. Ze gaat al haar broertjes en zusjes af, bedelen om 3 cent. Maar ze kunnen haar allemaal niet helpen.

Tot slot besluit ze maar een baan bij de kleermaker te vragen. Maar de beste man kan niets met een accountant, hij is kleermaker!

Ze probeert alle bedrijven, winkels en buren of ze ergens iets kan vinden om haar laatste centen bij elkaar te brengen.
Nergens kan ze iets vinden om geld te lenen of te verdienen.

Totaal ontredderd loopt het meisje een paar dagen later door het bos bij het dorp (ja, Gouda was toen nog een dorp).
Ondanks dat ze geniet van de natuur, is ze nog steeds heel verdrietig omdat ze nog steeds niets heeft wat echt van haarzelf is.

Plotseling staat ze oog in oog met een enorme Grizzly beer.
De beer trekt zijn muil open en wat denk je dat die beer zegt?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Eerst een antwoord geven voor je de spoiler bekijkt!
« Laatst bewerkt op: 2-06-2009, 00:50:01 door Firesphere »
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline -ELISE-

• Forumlid
« Reactie #1216 Gepost op: 2-06-2009, 09:38:39 »
ow... gemeen :P
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #1217 Gepost op: 2-06-2009, 17:11:35 »
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

::fluit::
Why don't I ever listen to me?

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1218 Gepost op: 3-06-2009, 03:09:02 »
Een man ontsnapt uit de gevangenis, waar hij de laatste 15 jaar heeft gezeten.
Op zijn vlucht vindt hij een huis en hij breekt in om er naar wapens en geld te zoeken.
Het enige wat hij vindt is een jong echtpaar in bed.
Hij beveelt de man uit bed te komen en bindt hem vast op een stoel.
Vervolgens bindt hij de vrouw aan het bed vast, gaat bovenop haar liggen en kust haar in haar nek.

Dan staat hij op en gaat naar de badkamer.

Terwijl hij daar is, fluistert de man tegen zijn vrouw op het bed:" Luister, die man is een ontsnapte gevangene, kijk maar naar zn kleding.
Hij heeft waarschijnlijk heel lang in de gavangenis gezeten en al die tijd geen vrouw meer gezien.  Ik zag hoe hij jou in je nek kuste.  Als hij sex met je wil, stribbel dan niet tegen, klaag niet, doe gewoon wat hij je vraagt, stel hem tevreden.  Hij is gevaarlijk en als hij kwaad wordt vermoordt hij ons.  Wees sterk schat, ik hou van je."

De jonge vrouw antwoordt:" Hij kuste me niet in mijn nek, hij fluisterde in mijn oor.
Hij vertelde, dat hij homo was, dat hij jou heel leuk vond en hij vroeg me of er soms vaseline in de badkamer stond.  Wees sterk schat, ik hou ook van jou..."

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #1219 Gepost op: 3-06-2009, 08:54:46 »
hahahaha ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!