Deze vind ik zelf erg goed...
Een man heeft haast, en rijd met 110 binnen de bebouwde kom. Ja hoor, daar heb je het al, hij word aangehouden door een politie. Er stapt een politieman uit, die zegt: "meneer, mag ik uw papieren " de man tegen de politie: "Sorry die heb ik niet, normaal liggen die in het handschoenenvakje, maar deze auto heb ik gestolen en nu ligt daar alleem maar mn pistool."
De politie schrikt. "Pistool??"
"Ja, daarmee heb ik die vrouw die in m'n kofferbak licht doodgeschoten."
De politie word het te link, en ze roepen versterking op. na 10 minuten komen er nog 2 politiewagens aanrijden. Een van hen doet het woord. "Meneer, mogen wij uw papieren zien?" Daarop pakt de man zijn papieren en laten die aan de politie zien. De papieren zijn gewoon in orde. "Meneer, zouden wij dan even in uw handschoenenvakje mogen kijken?" De man antwoord: "Ja natuurlijk!" Het handschoenenvakje is leeg. Geen Pistool. De politie verbaasd. "Meneer, heeft u geen pistool bij u??"
Man: "natuurlijk niet, wie neemt er nou een pistool mee in zijn auto?"
Politie: "Mogen we dan even in uw achterbak kijken?"
Man: "Ja hoor, natuurlijk."
Politie kijkt in achterbak, maar nee hoor, geen lijk. "Meneer, heeft u geen lijk in uw auto?
Man kijkt de politie aan, en begint keihard te lachen. "Ik een lijk?? Sorry, maar waar ziet u me voor aan?"
De politie doet nog een tevergeefse poging: "Heeft u deze auto ook niet gestolen??"
De man begint nog harder te lachen en zegt: "Hahaha die politie van tegenwoordig verzint me wel wat, zeg. Straks zeggen ze ook nog dat ik met 110 kilometer per uur door de bebouwde kom heen reed!"