Auteur Topic: Lachen...Gieren...Brullen...  (gelezen 305152 keer)

Offline Bakkertje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #160 Gepost op: 21-01-2006, 11:59:34 »

::) ::) ::)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #161 Gepost op: 21-01-2006, 12:08:44 »
Ik ontdekte gisteren dat Koekoe behalve aan Bob-sleeen nog aan een andere sport doet:

anoniem 10311

• Gast
« Reactie #162 Gepost op: 21-01-2006, 13:20:02 »
Ik ontdekte gisteren dat Koekoe behalve aan Bob-sleeen nog aan een andere sport doet:

Als ik me niet vergis, is dit zelfs geen trucage opname of fotosoep...

Indoor Zeeland (ieder jaar in januari in de zeelandhallen) heeft altijd aparte clinics en demonstraties.
als ik me goed herinner is dit er ook een van.

Lise

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #163 Gepost op: 21-01-2006, 15:34:05 »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #164 Gepost op: 21-01-2006, 15:51:17 »
er zitten twee apen in bad
zegt de ene:"hoehoehoe"
zegt de andere:"doe er dan koud water bij"
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #165 Gepost op: 21-01-2006, 16:50:52 »
Als ik me niet vergis, is dit zelfs geen trucage opname of fotosoep...

Indoor Zeeland (ieder jaar in januari in de zeelandhallen) heeft altijd aparte clinics en demonstraties.
als ik me goed herinner is dit er ook een van.

Lise
Ik heb geloof ik zelfs een filmpje ervan gezien. Jij weet nog maar half wat koeiebeesten allemaal kunnen. Heb aan den lijve mogen ondervinden dat ze hele grote tongen hebben

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #166 Gepost op: 21-01-2006, 17:35:24 »
er zitten twee apen in bad
zegt de ene:"hoehoehoe"
zegt de andere:"doe er dan koud water bij"

::rofl::  ::rofl:: ::rofl:: erg sterk  ;D
« Laatst bewerkt op: 21-01-2006, 17:38:03 door Guikie »

Offline Firefoot

• Forumlid
« Reactie #167 Gepost op: 21-01-2006, 21:05:15 »
ahaaaaaaa
Dit is geen grap,maar een anekdote
Enige tijd geleden heb ik samen met Megan en Guikie een stapje in de wereld gezet. Op aanraden van Guikie hebben wij een bar bezocht in de buurt van Utrecht.
Na wat gezellige praatjes onder ons,zei Guikie plots;ik ben van Utrecht en ik heb in mijn leven reeds 5 meiden "binnengedaan".
Waarop Megan, haha ik ben van Amsterdam,en ik heb reeds 10 mannen versleten.
koekoe zei daarop,ik ben maar een simpele Antwerpenaar,maar ik heb toch 50 meiden "binnengedaan"
*de uren verstreken,en de drank vloeide rijkelijk*
Plots viel Guikie uit in een huilbui "ik moet jullie iets bekennen,ik heb nog niemand "binnengedaan"
2 minuten later Megan ook in een dipje "jongens,ik moet ook iets bekennen,ipv 10 is mijn vaste vriend nog maar de 2é.
Waarop koekoe ook schuld moest bekennen,Megan,Guikie ik heb ook gelogen,ik ben geen Antwerpenaar,maar een West-Vlaming.  ;D ;D ;D ;D
::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok:: ::ok:: ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #168 Gepost op: 22-01-2006, 19:39:09 »
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #169 Gepost op: 22-01-2006, 22:12:05 »
 ::rofl:: ::rofl::

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #170 Gepost op: 22-01-2006, 23:30:29 »
Vader en zoon Indiaan zitten voor de wigwam

Zoon;Waarom heet mijn oudste broer eigenlijk " Rennende buffel" ?
Vader: Dat zal ik je uitleggen zoon, toen jouw oudste broer werd verwekt kwam er een rennende buffel de tent binnenstormen.

Zoon: Waarom heet mijn zus "Zingende kraai"?
Vader: Dat zal ik je uitleggen zoon, toen jouw zus werd verwekt zat er een zingende kraai op de tent.

Zoon: En waarom heet mijn andere broer "stampende bever"?
Vader: Dat zal ik je uitleggen zoon, toen jouw andere broer werd verwekt kwam er een stampende bever de tent in.

Vader daarna tegen zoon: Maar waarom wil je dit eigenlijk allemaal weten "Scheurend rubber"?

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #171 Gepost op: 22-01-2006, 23:33:58 »
Een boer, zijn knecht en zijn vrouw zitten aan tafel. De boer is het zat dat hij constant bruine bonen moet eten en roept: He verdomme, al weer bruine bonen!
Uit woede, gooit hij de tafel naar buiten, direct daarna gooit de knecht de stoelen naar buiten.
Schreeuwt de boer naar de knecht!: Wat doe je nou!!!???
Zegt de knecht: Ik dacht dat we buiten gingen eten!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #172 Gepost op: 22-01-2006, 23:34:44 »
Twee lassers werken in de sahara aan een pijpleiding voor olie. Het is pauze en bloedheet. Ze kleden zich uit en gaan lekker in de zon liggen. Een wordt door een groene slang in zijn edele delen gebeten. Hij vraagt in paniek aan zijn collega om wat te doen. De ander weet niet wat hij moet doen en belt het hoofdkantoor. Daar werkt ook een arts, die vraagt aan de lasser, wat voor kleur slang was het? De lasser een kleine groene. De arts, die zijn zeer giftig, je moet de wond meteen uitzuigen. Anders gaat je collega binnen een uur dood. Bedankt zegt de man en gaat terug naar zijn collega. Die vraagt, wat zei de arts. De eerste, je gaat binnen een uur dood!

anoniem 10311

• Gast
« Reactie #173 Gepost op: 23-01-2006, 09:48:19 »
een elfje een kabouter en een trol zitten in het bos te eten. zegt het elfje opeens: ik ben de liefste van het heeeeeeeele land. zegt het kaboutertje: ik ben de kleinste van het heeeeeeeele land. zegt de trol: ik ben de lelijkste van het heeeele land. mar ze geloven elkaar niet dus ze gaan naar de wijze uil om het te vragen. dus eerst gaat dat elfje naar binnen en die komt na een kwartier weer naar buiten en ze zegt: zie je wel ik ben de liefste van het heeeeeeele land. dus dat kaboutertje gaat naar binnen en die komt na een half uur weer naar buiten en die zegt: zie je wel ik ben de kleinste van het heeeeeeeeele land. dus die trol gaat naar binnen en die komt pas na een uur weer naar buiten en hij zegt: WIE IS JAN PETER BALKENENDE?

Offline Annemarietjuhhh

• Forumlid
« Reactie #174 Gepost op: 23-01-2006, 17:32:29 »
een elfje een kabouter en een trol zitten in het bos te eten. zegt het elfje opeens: ik ben de liefste van het heeeeeeeele land. zegt het kaboutertje: ik ben de kleinste van het heeeeeeeele land. zegt de trol: ik ben de lelijkste van het heeeele land. mar ze geloven elkaar niet dus ze gaan naar de wijze uil om het te vragen. dus eerst gaat dat elfje naar binnen en die komt na een kwartier weer naar buiten en ze zegt: zie je wel ik ben de liefste van het heeeeeeele land. dus dat kaboutertje gaat naar binnen en die komt na een half uur weer naar buiten en die zegt: zie je wel ik ben de kleinste van het heeeeeeeeele land. dus die trol gaat naar binnen en die komt pas na een uur weer naar buiten en hij zegt: WIE IS JAN PETER BALKENENDE?

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: Erg sterk...  ::rofl:: ::rofl::
I am busy and very important

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 23-01-2006, 19:11:50 »
Een klant kon geen verbinding maken met het internet.

Helpdesk: "Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?"
Klant: "Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen".
Helpdesk: "Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?"
Klant: "Vijf sterretjes."

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #176 Gepost op: 23-01-2006, 19:31:27 »
Een klant kon geen verbinding maken met het internet.

Helpdesk: "Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord gebruikt?"
Klant: "Ja, dat weet ik zeker. Ik heb het een collega zien doen".
Helpdesk: "Kunt u mij zeggen welk wachtwoord dat was?"
Klant: "Vijf sterretjes."

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: geweldig
Menno is gek

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #177 Gepost op: 23-01-2006, 19:49:23 »

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::ok::

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #178 Gepost op: 23-01-2006, 20:29:51 »
Een man komt bij de dokter en zegt: als ik hier druk heb ik pijn! Als ik op mijn been druk heb ik pijn! Als ik op mijn hoofd druk heb ik pijn!
Zegt de dokter: Aha, ik zie het al uw vinger is gebroken!

Offline Cynneke

• Forumlid
« Reactie #179 Gepost op: 23-01-2006, 21:25:31 »
Klant: "Mijn jongste zoon was gisteravond over het web aan het surfen en tot mijn schrik zat hij op de website van de BBC."
Helpdesk: "Ja, wat is daar mis mee?"
Klant: " Dat '.uk' aan het eind, dat staat toch voor 'United Kingdom'?"
Helpdesk: "Uh, ja."
Klant: "Verdomme! Ik wist het wel. Nou, die heeft een probleem. Dat kan ik je wel vertellen. Hij zat er meer dan een half uur. Hoeveel kost het eigenlijk naar Engeland?"
Helpdesk: "Zo werkt het niet helemaal. U kunt surfen naar elke plek ter wereld, zonder dat dat meer kost dan lokaal inbel-tarief."
Klant: "Nee, ik weet zeker dat daar extra voor gerekend wordt. Het zou onzinnig zijn om het niet te doen, tenslotte. Engeland is ver weg. Ze zouden miljoenen verliezen als ze het niet zouden doen."
(Zelfs nadat uitgelegd was hoe het Internet werkt, weigerde de klant te geloven wat haar gezegd werd. Ze besloot de telefoonmaatschappij te bellen. Even later belde ze terug).
Klant: "Nou, het lijkt erop dat je gelijk hebt. Ik heb nog een vraag voor je."
Helpdesk: "Ja?"
Klant: "Weet jij of emailen naar het buitenland duurder is?"
Helpdesk: "Geloof me, dat is niet duurder."
Klant: "Prachtig! Mijn oudste zoon werkt in Zweden. Hij stuurt ons email, maar ik vond het altijd eng om hem te beantwoorden omdat ik niet wist hoeveel het kost, daarom belde ik hem altijd maar op. Dit scheelt me een hoop centen. Toch zou het slim van ze zijn als ze Internet naar het buitenland duurder zouden maken."