Auteur Topic: Lachen...Gieren...Brullen...  (gelezen 305416 keer)

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #240 Gepost op: 5-04-2006, 20:44:26 »

::rofl:: ::rofl:: :-X

Offline mirtjee

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #241 Gepost op: 9-04-2006, 18:47:09 »
U houdt niet zo van voetballen? dan moet u misschien eens naar ajax gaan kijken  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
I'm a real big goblin..

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #242 Gepost op: 14-04-2006, 10:02:10 »
Weet je waarom een indiaan altijd zo doet?
Wel,moest ie zo doen dan zou hij niets zien.

eeeuuuum, tja eigenlijk moet je die zien met enkele gebaren erbij want nu trekt dat op niets he.

Offline Guikie

• Forumlid
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #243 Gepost op: 15-04-2006, 20:26:11 »
Wat doet Danny Blind als hij de Champions League gewonnen heeft  ???

....
....
....

Z`n xbox uitzetten!

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #244 Gepost op: 15-04-2006, 20:27:30 »
Wat doet Danny Blind als hij de Champions Leauge gewonnen heeft  ???

....
....
....

Z`n xbox uitzetten!
::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Menno is gek

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #245 Gepost op: 15-04-2006, 21:58:56 »
Wat doet Danny Blind als hij de Champions League gewonnen heeft  ???

....
....
....

Z`n xbox uitzetten!

geweldig ::bravo:: ::rofl:: ::bravo::  ::rofl:: ::bravo:: ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline BillyDanze

• Forumlid
  • Hup Hanna Hup
« Reactie #246 Gepost op: 20-04-2006, 23:48:57 »
Vitesse moet in de laatste wedstrijd van het seizoen spelen tegen Nek uit Nijmegen, maar de spelers van Vitesse hebben helemaal geen zin om nog tegen dat stelletje amateurs te voetballen, dus besluiten ze niet te gaan, maar met ze allen de kroeg in te duiken. Alleen Remco van der Schaaf wil wel, dus hij besluit in zijn ééntje tegen 11 Nek-spelers aan te treden. Ondertussen is de rest van de selectie aan het zuipen en feesten in een kroeg vlakbij, totdat Theo Janssen bedenkt om eens op teletekst te kijken wat de tussenstand is bij Vitesse-Nek, en tot zijn verbasing staat het 1-0 voor Vitesse, na 16 minuten, doelpuntenmaker Remco van der Schaaf... Alle Vitesse-spelers juichen en gaan vrolijk door met feesten. Een uur later kijkt Theo Janssen weer eens wat de uitslag geworden is; 1-1, in de 90e minuut heeft Nek gelijk gemaakt. De spelers van Vitesse vertrekken naar het Gelredome en duiken de kleedkamer in, daar zit Remco van der Schaaf teleurgesteld. Maar zeggen ze: "je hebt het heel goed gedaan! In je eentje gelijkspelen tegen Nek is fantastisch!", "Nee jongens" zegt van der Schaaf, "Ik ben niet blij, ik kreeg in de 17e minuut een rode kaart"...

::rofl::

Offline BillyDanze

• Forumlid
  • Hup Hanna Hup
« Reactie #247 Gepost op: 20-04-2006, 23:51:23 »
Sam loopt op een dag langs de Amsterdamse grachten en kijkt naar de overkant van de gracht en denkt: ``hee, dat lijkt Moos wel aan de overkant.
Moos loopt aan de andere kant van de gracht en kijkt ook naar de overkant en denkt: ``hee, dat lijkt Sam wel.
Komen ze elkaar tegen op de brug van de gracht, wat denk je?
Zijn het ze alletwee niet!

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #248 Gepost op: 21-04-2006, 15:24:14 »
De niet Ajax-fans vinden hem erg leuk denk ik!:

Het is een uur voor de wedstrijd Ajax-FC Utrecht. De Utregters staan 2e in de competitie, de thuisclub staat op de zesde plek. Fortuné loopt de kleedkamer in en ziet allemaal verveelde gezichten. Wat is er aan de hand?' vraagt hij.
Een gapende Booy vertelt dat de Utregters-ers eigenlijk helemaal geen zin hebben in weer zo'n nietszeggend potje voetbal tegen dat stelletje amateurs: ze gaan veel liever met z'n allen eens op stap op het Leidseplein.

Fortuné antwoordt dat hij de Ajacieden dan wel alleen in de pan hakt en hij wenst z'n maten veel plezier. Dus zo loopt Fortuné zich later alleen warm op de Arenamat, terwijl de rest richting Leidseplein vertrekt. Na een paar biertjes worden de Utregters toch wel nieuwsgierig naar de stand en ze vragen de kroegbaas of hij even pagina 818 van teletekst aan wil zetten. Ze beginnen te juichen als ze het volgende lezen: Ajax 0 - FC Utrecht 1 (Fortuné, 10)

Na tien minuten staat het al 0 - 1! Hij is bezig Ajax in z'n eentje te verslaan!!!
Vele glazen later is iedereen de wedstrijd al weer vergeten, totdat Rick Kruys op de klok kijkt en zegt: 'De wedstrijd moet nu al afgelopen zijn, laten we even kijken naar de uitslag.'

De barkeeper zet teletekst weer aan en op het scherm verschijnt:
Ajax 1 - FC Utrecht 1
(Fortuné, 10)
(Huntelaar, 90+3)

De Utregters kunnen het nauwelijks geloven. Fortuné heeft in zijn eentje gelijk gespeeld tegen Ajax! Ze bellen een paar taxi's om hun kameraad zo snel mogelijk te kunnen feliciteren in de Arena.

Ze vinden hem in de kleedkamer, waar hij droevig voor zich uitkijkt.
Als Fortuné zijn collega's ziet, wendt hij beschaamd zijn blik af en zegt: 'Sorry jongens, ik heb jullie teleurgesteld.'
'Teleurgesteld? Je hebt in je eentje gelijk gespeeld tegen Ajax! En ze hebben, zoals gebruikelijk, pas in blessuretijd kunnen scoren!'

Nee, echt,' huilt Fortuné bijna, 'Ik heb jullie vertrouwen beschaamd.
Ik ben er in de elfde minuut uitgestuurd!'

Vitesse moet in de laatste wedstrijd van het seizoen spelen tegen Nek uit Nijmegen, maar de spelers van Vitesse hebben helemaal geen zin om nog tegen dat stelletje amateurs te voetballen, dus besluiten ze niet te gaan, maar met ze allen de kroeg in te duiken. Alleen Remco van der Schaaf wil wel, dus hij besluit in zijn ééntje tegen 11 Nek-spelers aan te treden. Ondertussen is de rest van de selectie aan het zuipen en feesten in een kroeg vlakbij, totdat Theo Janssen bedenkt om eens op teletekst te kijken wat de tussenstand is bij Vitesse-Nek, en tot zijn verbasing staat het 1-0 voor Vitesse, na 16 minuten, doelpuntenmaker Remco van der Schaaf... Alle Vitesse-spelers juichen en gaan vrolijk door met feesten. Een uur later kijkt Theo Janssen weer eens wat de uitslag geworden is; 1-1, in de 90e minuut heeft Nek gelijk gemaakt. De spelers van Vitesse vertrekken naar het Gelredome en duiken de kleedkamer in, daar zit Remco van der Schaaf teleurgesteld. Maar zeggen ze: "je hebt het heel goed gedaan! In je eentje gelijkspelen tegen Nek is fantastisch!", "Nee jongens" zegt van der Schaaf, "Ik ben niet blij, ik kreeg in de 17e minuut een rode kaart"...

::rofl::

;D

Zoek de verschillen!

Offline BillyDanze

• Forumlid
  • Hup Hanna Hup
« Reactie #249 Gepost op: 21-04-2006, 16:40:16 »
Zo kennen wij em... iedereen maakt zijn versie  ::ok::

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #250 Gepost op: 21-04-2006, 23:13:08 »
Menno is gek

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #251 Gepost op: 22-04-2006, 07:18:11 »
http://skoften.mine.nu/flash/jinglebells.swf
 >:D ::rofl::

had je niet even kunnen waarschuwen >:(, de jongste kreeg een hartverzakking omdat hij toevallig naast me stond >:D
Maar leuk is tie zeker weten ;D

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #252 Gepost op: 22-04-2006, 08:59:20 »
had je niet even kunnen waarschuwen >:(, de jongste kreeg een hartverzakking omdat hij toevallig naast me stond >:D
Maar leuk is tie zeker weten ;D
sorry ::sorry::
Menno is gek

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #253 Gepost op: 22-04-2006, 09:03:14 »

::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: geeft niks hoor dar wordt hij hard van :P

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #254 Gepost op: 22-04-2006, 11:30:42 »
" G.V.D. menno!" (wat een kl*tejong!) ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #255 Gepost op: 22-04-2006, 14:47:02 »
" G.V.D. menno!" (wat een kl*tejong!) ::rofl::
Menno is gek

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #256 Gepost op: 22-04-2006, 15:03:45 »
Ben ik even blij dat ik het al weet en dat ik die dus niet moet bekijken ;)

Offline mirtjee

• Forumlid
« Reactie #257 Gepost op: 22-04-2006, 18:22:47 »
en wie was er als eerste de lul.... :( ;)
I'm a real big goblin..

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #258 Gepost op: 22-04-2006, 18:53:38 »
Een collega van mij ging deze week naar het ziekenhuis voor een hersen-scan. Hij kwam opgelucht terug, en deelde de uitslag meteen mee op mijn afdeling.

"Niets gevonden'', zo vertelde hij. Komt iemand van de werkleiding naar hem toe, en zegt droog: ''Wisten we al, daar had je niet voor naar het ziekenhuis hoeven te gaan''.

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #259 Gepost op: 26-04-2006, 22:01:44 »
Op Schiphol loopt een Surinamer met een koffer op zijn hoofd.Hij word gespot door een agent in burgerkledij,die denkt: Hmmm wat is dat nou??? We hebben toch karretjes en die loopt met zijn koffer op zijn hoofd.
De agent loopt naar de Surinamer,en zegt;Wat doe jij nou? Waarop de Surinamer; SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!
Ik ben ook agent maar ik ben hier onder-koffer    ;D ;D flauw he   ::tandpastasmiley::