Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Op Schiphol loopt een Surinamer met een koffer op zijn hoofd.Hij word gespot door een agent in burgerkledij,die denkt: Hmmm wat is dat nou??? We hebben toch karretjes en die loopt met zijn koffer op zijn hoofd.De agent loopt naar de Surinamer,en zegt;Wat doe jij nou? Waarop de Surinamer; SSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!Ik ben ook agent maar ik ben hier onder-koffer flauw he
Sneeuwitje loopt in het bos en komt de 7 dwergen tegen. Ze zingen en zijn blijdus Sneeuwitje vraagt 'Waarom zijn jullie zo blij?'dan zingen de dwergen 'Wij hebben toverkracht, wij hebben toverkracht!!'Sneeuwitje loopt verder en ziet even verderop een klein dwergje op een rots zittenhij zit te huilendus Sneeuwwitje vraagt 'waarom huil je?'dan zegt die dwerg 'Ik heet To!'
die vat ik ff nie
Vrouwen hebben maar één recht: aanrecht
Het is blauw en niet zwaar?- LichtblauwHet is groen, en het zit op een hek en het is GEEN verf?- Het was stiekem toch verf
deze is echt te dom:Een domblondje staat onder de douche te zingen: Ik ben blond, ik ben blond, ik ben b l o n emm... ik ben blond, ik ben blond.
VERDI?
nee
Hier drie flauwe grappen.Je kunt beter over je fietsen lullen dan andersom.Wat is de overeenkomst tussen een baby en een varken?Een baby poept in de luier, een varken luiert in de poep.Wat is het toppunt van hardheid?Een eendagsvlieg die zijn dag niet heeft.
Beethoven, Bach, Verdi & Mozart??
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
767 gasten en 1 vaste bezoeker