Auteur Topic: Lachen...Gieren...Brullen...  (gelezen 305696 keer)

Offline Cout

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Lachen...Gieren...Brullen...
« Reactie #1380 Gepost op: 30-06-2009, 12:52:38 »
tja zo is het wel makkelijk,

Ik zal wel ff lekker mijn brain pijnigen, om de moppen te herinneren die ik werkelijk gehoord heb in het verleden...  ;)

Yep, die bedenking had ik mij ook al gemaakt.  Op die mannier zijn ook niet meer jouw grappen eh, Wolfmol.
Je bent gestopt met leven de dag dat je geen plannen meer maakt

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #1381 Gepost op: 30-06-2009, 12:56:55 »
Ik zou het idd ook nooit doen met mn vrouw, dit zou alleen maar getuigen van gebrek aan liefde en respect.
Maar het gaat tenslotte maar om een grap  eh

Bij grapjes is er altijd wel iets of iemand het doelwit het is. Zolang we er eens mee kunnen lachen, waarom niet? Het leven is al serieus genoeg...

Yep, die bedenking had ik mij ook al gemaakt.  Op die mannier zijn ook niet meer jouw grappen eh, Wolfmol.

Het is ook niet zo dat jou gekopieerde mopjes altijd vrouwvriendelijk zijn eh cout  ;)

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #1382 Gepost op: 30-06-2009, 12:57:23 »

Dit wordt toch niet hetzelfde als die You Tube topc, hé?
Why don't I ever listen to me?

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #1383 Gepost op: 30-06-2009, 13:00:52 »
Dit wordt toch niet hetzelfde als die You Tube topc, hé?

Hangt ervan af hoe ver jij dit door blijft pushen  ;) 

In een ander topic zijn er vergelijkingen gemaakt die totaal geen steek houden en dan denk ik... Verstand komt idd met de jaren  ;)

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1384 Gepost op: 30-06-2009, 13:01:24 »
Bij grapjes is er altijd wel iets of iemand het doelwit het is. Zolang we er eens mee kunnen lachen, waarom niet? Het leven is al serieus genoeg...

Het is ook niet zo dat jou gekopieerde mopjes altijd vrouwvriendelijk zijn eh cout  ;)

Idd, zolang dat we er maar eens kunnen mee lachen eh ;)  Maar de mijne komen wel altijd van vrienden of mezelve ::jaja::

Nee, Wolfmol, we gaan het gezellig houden eh ;)

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #1385 Gepost op: 30-06-2009, 13:02:34 »
Presies wat ik dacht, Cout.  ::ok::

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #1386 Gepost op: 30-06-2009, 13:04:03 »
Ik zou het idd ook nooit doen met mn vrouw, dit zou alleen maar getuigen van gebrek aan liefde en respect.
Maar het gaat tenslotte maar om een grap  eh
Och, ik kan best wel wat hebben hoor, maar soms gaat't me toch iets te ver en dat is er 1 van.
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline reaver

• Forumlid
« Reactie #1387 Gepost op: 30-06-2009, 13:04:58 »
Idd, zolang dat we er maar eens kunnen mee lachen eh ;)  Maar de mijne komen wel altijd van vrienden of mezelve ::jaja::

Dan zijn je vrienden Forward-mail-mopjes-verstuurders  ;)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #1388 Gepost op: 30-06-2009, 13:08:01 »
En nu weer Ontopic graag.

Ik ken een ijzeren bak........

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1389 Gepost op: 1-07-2009, 02:07:34 »
Een blondje wil haar oud autootje verkopen, maar dat lukt niet zo best omdat het al 150.000km heeft gereden.

Ze vraagt haar vriendin om raad, die wel een mannier weet, maar erbij vertelt dat het niet helemaal eerlijk is.

"Dat is niet zo erg" zegt het blondje, "als ik mn auto maar kan verkopen."

"Okay" zegt de vriendin, "hier is het adres van een kennis die wat aan auto's knutselt.  Zeg hem dat ik je gestuurd heb en hij

zal de teller wel naar 50.000 km terugdraaien.  Dan kan jij je autootje vast wel kwijtgeraken."

Het volgende weekend gaat het blondje naar die kennis en het klusje wordt geklaard.

Twee weken later komt ze haar vriendin terug tegen.  "En", vraagt deze, "hebt ge uwe wagen al verkocht?"

"Nee joh, ben je gek", zegt het blondje enthousiast, "waarom zou ik, er staat maar 50.000 km op de teller."

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1390 Gepost op: 1-07-2009, 02:28:27 »
Een blondje rijdt naar huis en komt in een verschrikkelijke hegalstorm terecht. De hagelbollen zijn zo groot als tennisballen en

haar wagen geraakt helemaal onder de blutsen. De volgende dag gaat ze met haar wagen naar de garage.

De garagist ziet dat ze blond is en besluit een beetje lol te tappen.  Hij zegt haar dat ze gewoon naar huis moet gaan en heel hard

in de uitlaatpijp moet blazen, dat dan de blutsen er wel zullen uitfloeppen, en dan is ie terug zoals vroeger.

Het blondje rijdt dus naar huis , stapt uit de wagen, gat op haar knieên zitten en begint in de uitlaatpijp te blazen. 

Er gebeurt echter niets en dus begint ze nog wat harder te blazen, maar helaas, zonder resultaat.

Intussen komt haar vriendin, ook een blondje, langs en vraagt:  "Wat in hemelsnaam ben jij aan het doen?"

Het eerste blondje vertelt haar hoe de garagist haar had aangeraden in de uitlaatklep te blazen om zo al de blutsen eruit te krijgen.

De blonde vriendin draait met haar ogen en roept uit: "Hallooo, zou je dan niet beter eerst al je ramen dichtdoen?"

Offline Megan

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #1391 Gepost op: 1-07-2009, 09:39:12 »
Dienstmededeling:

Na overleg hebben Bakkertje en ik besloten dat schuttingtaal vanaf nu niet meer toegestaan is in dit topic en ook het gebruiken van namen van medeforummers, waarmee zij zich belachelijk gemaakt kunnen voelen, zijn niet meer toegestaan. Een aantal posts zijn aangepast/weggehaald en de betreffende personen hebben een pm ontvangen. Vanaf nu graag aan die regels houden, anders zal de post verwijderd worden door één van ons :) Een discussie hierover in dit topic heeft ook geen zin, dat kan via pm aan Bakkertje of mij ;)

En als jij iets leest wat je niet vind kunnen, dan mag je op de moderatorknop rammen ::ok::

En dan nu weer gewoon ontopic...

Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1392 Gepost op: 1-07-2009, 10:10:28 »
Ik dacht eerst heel ff dat er een grap aan kwam :P.
Maar ik vind het wel goed ja. Ik ben dan nog nooit gebruikt in een grap, maar weet niet zeker hoe ik het zou vinden :P.

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #1393 Gepost op: 1-07-2009, 10:22:33 »
Dienstmededeling:

Na overleg hebben Bakkertje en ik besloten dat schuttingtaal vanaf nu niet meer toegestaan is in dit topic en ook het gebruiken van namen van medeforummers, waarmee zij zich belachelijk gemaakt kunnen voelen, zijn niet meer toegestaan. Een aantal posts zijn aangepast/weggehaald en de betreffende personen hebben een pm ontvangen. Vanaf nu graag aan die regels houden, anders zal de post verwijderd worden door één van ons :) Een discussie hierover in dit topic heeft ook geen zin, dat kan via pm aan Bakkertje of mij ;)

En als jij iets leest wat je niet vind kunnen, dan mag je op de moderatorknop rammen ::ok::

Ik vond ook al dat dit de grens was.

Ik stop nu even met moppen posten.

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #1394 Gepost op: 1-07-2009, 10:30:57 »
over mij mag je nog wel posten, ik voel me niet belachelijk gemaakt
« Laatst bewerkt op: 1-07-2009, 12:51:43 door Megan »
Menno is gek

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1395 Gepost op: 1-07-2009, 10:32:38 »
over mij mag je nog wel posten, ik voel me niet belachelijk gemaakt

Ik denk er net zo over  ::ok::

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #1396 Gepost op: 1-07-2009, 10:32:54 »
Zelfspot mag wel.

Wolfmol kwam bij de dokter....

Offline Cout

• Forumlid
« Reactie #1397 Gepost op: 1-07-2009, 10:33:07 »
De schooljuffrouw vraagt in de klas wie er het rijkst is

Polleke  als eerste :
'Wij juffrouw ! Mijn pa en ma hebben elk een auto,
we hebben een mooi huis en gaan veel op vakantie !

Jefke  haast zich ook :
'Maar juffrouw ! Wij zijn nog veel rijker, mijn pa en ma hebben  
ook elk een auto, maar ook elk een motor, we hebben een huis en
een appartement aan de kust en gaan ook heel veel naar het
buitenland op reis. Daarbovenop  krijgen wij een auto als we 18  zijn.'

Jantje  wacht rustig zijn beurt af :
'Juffrouw,  wij hebben gewoon ALLES !
Mijn zus kwam verleden week met haar nieuwe
Turkse vriend thuis en weet je wat mijn pa nadien zei ?
DAT WAS HET ENIGE WAT WE NOG MANKEERDEN  !!

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #1398 Gepost op: 1-07-2009, 12:39:51 »
Dienstmededeling:

maar dan kunnen we ook nooit meer jantje moppen vertellen want er zit hier ook een jan ::jaja::
Menno is gek

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #1399 Gepost op: 1-07-2009, 12:42:38 »
maar dan kunnen we ook nooit meer jantje moppen vertellen want er zit hier ook een jan ::jaja::

*** kwam bij de dokter.....