1.1 Dropping: geen molactie.
1.2 Gletsjer: prima actie.
1.3 Brug: beetje simpel, maar niet heel veel meer mogelijkheden. Ze zat wel in de juiste groep. Wel jammer dat Frits het door had.
2.1 De Trap : Een vraag verkeerd beantwoorden zou tegenover kijkers te veel opvallen. Volgens mij had zij geen vraag waarbij twijfelen logisch was geweest.
2.2 Jeep: prima acties.
2.3 Rooksignalen: kon niets doen
3.1 Riverjet: beetje simpel, maar ja. Wel slim dat ze toch niet dieren met Z gekozen heeft
3.2 Jokerspel: niets bijzonders
3.3 De toren: waarom daar niet gemold?
4.1 Munitiedepot: excuus voor niet mollen vind ik niet erg sterk.
4.2 Snorkelen: slim om Hadewych de volgorde duidelijk te laten herhalen. Beter een foute volgorde duidelijk herhalen dan wazig zijn. Goede actie, heb deze ook gestemd in de poll.
4.3 Executie: vind het niet eerlijk dat ze mocht meeluisteren in zo'n belangrijke opdracht.
5.1 Vliegtuig: omdat William Eyrarbakki wist, kon ze weinig anders doen.
5.2 Westerndorp: Niet handig, haar tegenstander had ook geld kunnen pakken.
5.3 Kasteel. Niet gemold?
6.1 Boogschieten: Geniale actie. Het geld was op dat moment al verdiend, niks aan te doen als Mol. Perfect om dat te gebruiken om alle verdenking van je af te halen.
6.2 Het Licht: beetje simpel. Heeft ze gemold in de controlekamer?
6.3 Vispuzzel. Moeilijk om hier echt iets te mollen.
7.1 De Stier: Geniale actie, vooral het beginnen met schrijven op het hoofd. Het krijtje is gedurfd maar kost de pot niets.
7.2 Drie Bruggen: niks bijzonders. 3/5 goed is de te verwachten score.
7.3 Schilderijen: niet echt gemold volgens mij
8.1 Gedrag: als Tim zoiets bedenkt, waarom dan nog een actie eroverheen bedenken waardoor je alleen maar meer opvalt. Nu gaan alle ogen direct naar Tim.
8.2 Labyrinth: best mogelijke als je als laatste bent.
8.3 Kwartet: heel goed geacteerd bij het winnen
9.1 Ontvoering: jammer dat ze te veel goed heeft gedaan in de opdracht
Omdat ik vermoedde dat iedereen al zou stemmen voor het boogschieten of de stier heb ik bewust gekozen voor een andere actie die ik erg goed vond, en dat is tijdens het snorkelen ervoor zorgen dat een foute volgorde zo luid en duidelijk mogelijk bij Marit zou komen. Daardoor is Marit op hun volgorde afgegaan en niet op die van de andere duo's.