Een mogelijkheid zijn we nog vergeten. We hadden een afvaller kunnen vragen ("stel je vraag aan de afvaller van deze week") of die wist wanneer Elise jarig was. Die had dat waarschijnlijk wel kunnen achterhalen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat die vraag dan eruit gepikt zou worden en dat we er dan daadwerkelijk antwoord op hadden gekregen. 't lijkt me niet zo'n interessante vraag voor de afvaller om te beantwoorden, aangezien 't dan totaal niet over hem-/haarzelf gaat. :-\
Bovendien wie verzint nu zo'n vraag? Ik bedoel, we dachten hier allemaal dat we 't niet in 't priveleven van de kandi's moesten zoeken, dus daarom zou gewoon nooit iemand erop komen om te gaan vragen wanneer Elise jarig is aan 'n afvaller. Er waren gewoon veel interessantere dingen om te vragen.
De conclusie blijft denk ik gewoon dat we de 28-hint nooit naar Elise hadden kunnen leiden, omdat we haar geboortedatum niet wisten en ook onmogelijk konden weten. Ik blijf daarom 't idee hebben dat de makers achteraf gewoon naar iets met 't getal 28 gezocht hebben, omdat toevallig bleek dat dat getal wel erg vaak voorkwam in de afleveringen. En dat laatste bleek dus door de discussies die we hier voerde over 't getal 28. Maar ja, zeker weten of 't zo gegaan is zullen we natuurlijk nooit. :-\