Heb eigenlijk alleen de eerste 3 series gevolgd (en zelfs die niet helemaal).
Toch gekeken want ik was wel weer benieuwd na zoveel jaar.
Ik was er niet direct wild van eerlijk gezegd.
De presentator was 'wel aardig' maar wist idd geen spanningsopbouw te brengen en eigenlijk vooral the bleeding obvious nogmaals te benoemen.
In proef 1 (schaatsen/lintje afpakken) zat zo goed als geen spanning, en het was ook niet erg interessant om naar te kijken. Proef twee ging al helemaal nergens over volgens mij, ze moesten een vlaggetje scoren - kennelijk daar waar de PE vlag stond maar oa Hans en die moeder/dochter plukte het heel ergens anders vandaan en dat had kennelijk geen consequenties.
Dat het een non-eliminatie zou worden was ook al wel meteen duidelijk dus dat leverde ook geen spannend moment op. En de meeste koppels vind ik niet direct sympathiek overkomen.
Robin is erg dominant aanwezig, de broers zijn zo goed als onzichtbaar, Annebet profileert zich als lief maar naïef meisje dat haar Quentin overal blindelings in volgt, ook al heeft die tot nu toe weinig inzicht getoond - maar hopelijk verandert dat nog. De dochter van moeder-dochter lijkt vooral een hypernerveus type dat om de haverklap voor het verkeer springt, en die vrienden waren ook sympathiek en volwassen bezig..
Mja goed ik zal het nog een kans geven misschien moet je er weer inkomen en worden de koppels op den duur leuker..
Tot nu toe, color me unimpressed..