1 george, simpelweg omdat ik dat ook een leuke man vond om te zien hahahaha en omdat ik vond dat hij het goed deed
2 elise, jaja haar had ik dus niet door, vond dat ze te enthousiast was en teveel zei, ik dacht als die de mol is flapt dat er zo uit in een enthousiaste bui, zoiets dan hahaha verkeerd edacht van mij, goed gespeeld!
3 marc (mol belgie 2003), zgn een superkandidaat, maar ondertussen een mol, sneaky sneaky!
4 nico, wat ik nog goed kan herinneren zijn opdrachten als met dat sigrid die touringcar moest uhm hoe noem je dat becommentariseren hahaha zoiets reisleidster spelen en de finale-opdracht met die kilten en die muziekcorpsen die en bepaalde richting op moesten lopen hahaha. Mol Nico deed offie dom was (of was ie dat ook?) hahahah
5 (een onterechte) deborah, omdat ik een enkele aflevering hiervan heb gezien. Jammer, toen had ik de mol nog niet ontdekt of misschien omdat ik toen net op mezelf ging wonen, nog half bij mijn ouders woonde en gewoon weinig teevee zag, dus eigenlijk kan ik haar hier niet tussenzetten