Buffer hervullen...
Ron: Maarten: ik wist zeker dat jij de mol was (maar dus niet) had je iets van Elise's en Ferdi's pact gemerkt? Nee eigenlijk niet. Hebben ze goed gedaan, het hielp nergens. Hij probeerde wel met meer mensen deals te sluiten, ik heb het pas op TV gezien toen schok ik toch wel een beetje van wat krijgen we nu. Het was best leuk ik wist dat hij eruit zou gaan wel verrassend.
Elise: wat is het stomste wat je hebt gedaan (ik neem aan als mol). Het allerstomste wat ik heb gedaan veel te veel doorgeslagen bij ik ga op reis, teveel rare dingen, teveel aandacht op mij, beetje verdenkingen, niet direct maar wel een beetje achteraf... had subtieler gekund, maar het was zo leuk om rare dingen te noemen en lachen in m'n vuistje. Stom maar wel leuk.
Chan: wij keken elkaar ook zo aan van: wat is dit??
Ron: haha, jij was er ook goed in, in dat spel.
bla bla... haha... humor... lol
Chan: Erica: er stond bij de laatste afl. dat je geen hoogtevrees meer had, had je dat bij de heli niet? Nee want je zit met veel mensen in 1 ruimte, ik zat niet bij het raam, ik kon niet naar beneden kijken. Ik was niet bang om te vallen naar de diepte... dat had ik wel bij de brug. Ze heeft met Alex geoefend... ze wist dat er iets met hoogtes zou komen. "denk aan de oefenigen... je zit vast, kan niets gebeuren" automatische piloot. Parachutespringen komt nog... deze week te slecht weer, in aug. ga ik het doen met vriend van mij, tandemsprong, heel eng maar wel mooi om te zweven... nog steeds beetje vrees.
Ron: martijn: heb je goed kunnen slapen door spanning. Ik heb zelf slecht geslapen, in het begin door jetlag... je hebt de verkeerde tijd in je lichaam... maar niet door de spanning niet kunnen slapen, alleen de eerste week door jetlag niet kunnen slapen maar je wordt afgemat door de opdrachten en ik sliep goed, het was koud en dat was lastig maja.
Elise: zou je het langer hebben volgehouden als mol? Weet ik niet zeker... ik had griep in de finale en dat was lastig. Die weken van liegen was toch moeilijk. Als het echt had gemoeten nog wel een maandje maar ik had het niet leuk gevonden. Hele leuke finale gehad en het was afgelopen
.
Chan: Laura: wat vond je het leukst in WIDM? Is moeilijk, veel leuke momenten en vervelende momenten... leukste: finale bereiken... dat je zo ver bent gekomen had ik nooit verwacht dat je alles hebt mee kunnen maken dat je boven op het dak staat, roes, heel leuk feest daarna, maar er zijn meer leuke momenten, de sprong was hoogtepunt, uitdaging, lumberjacks bij kampvuur en muziek, biertje en eten, vakantiegevoel. Dansen erbij... mooie plekken gezien. Moeilijk om te zeggen wat het leukst was.
EDIT: nog meer