Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Iemand een tip voor Osaka level 23? Ik kom niet verder.
ja het is niet leuk om youtube te gebruikenis toch een uitdaging om het zelf uit te zoeken
Is de zin: "is toch een uitdaging om het zelf uit te zoeken" bedoeld voor Daisy in antwoord op: "Iemand een tip voor Osaka level 23? Ik kom niet verder."Want als deze zin voor mij bedoeld is (gezien de quote), kan ik alleen zeggen dat ik denk dat het youtube-filmpje in dit geval een prima antwoord op de gestelde vraag is, ongeacht wat ik zelf zou doen...
nee was gericht tegen jou, met tip had ik iemand hooguit in de richting gezet door te zeggen welke stap als eerste moest worden gedaan of de drie blokjes, die veranderd moeten worden, aangeven
"Pas op! Het filmpje toont de gehele oplossing!!!Mijn advies is om in eerste instantie uitsluitend de eerste 4 seconden van het filmpje te kijken, dan zie je stap 1. Je kunt dan stoppen met kijken en zelf proberen of je het level kunt voltooien.Wil je dit niet of lukt het dan toch niet dan kun je eventueel doorkijken tot 7 seconden (zodat je ook stap 2 ziet) en dan stoppen en zelf proberen, Als het je dan nog niet op eigen kracht lukt of als je dit niet wil, dan kun je het hele filmpje kijken voor de complete oplossing... succes"
song pop vind ik geweldig
Durft iemand een songpop-battle met me aan? Zoek dan op cantante.juan
Ik ben niek.spooren trouwens en ik ben goed
en niet arrogant ?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online