Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
hij doet ut vanaf vandaag en aanbod valt niet tegen, vind ik
Oh ja The Test is leuk, doe ik nu ook met bijna de hele groepsapp en faabje
Uhmmmm.. gister de app Real Racing 3 geïnstalleerd.Wat er overigens supermooi uitziet.Ennummmm.. ik ga niet opzoeken hoeveel speeltijd ik er reeds op heb zitten
Zoals ik enkele dagen geleden al bij het verslavingstopic bekende:
Trainyard.Heerlijk puzzelen
Ohja, die is leuk inderdaad
Bij Trainyard Express, de gratis kleinere variant ervan, ben ik inmiddels in Quebec aanbeland.Moet nu soms toch gaan nadenken. edit: nvm, Quebec achter me gelaten
De screenshots zien er ingewikkeld uit. Is het ingewikkeld?Ja Maar lukt maar niet om van street spec skirmish de BMW Z4 cup-dinges [#11; op Hockenheimring] uit te spelen.Ben meermaals tweede geworden, maar pak misschien per ronde 1 seconde op de koploper.Wat niet genoeg is als je als 22ste begint Dus misschien kan dat alleen als je je bochten perfecter neemt; of het acceleratie/rem-gedeelte geheel op je neemt. Maar dat vind ik vooralsnog te moeilijk. Dus dat is stom.
ik ben in laatste provinciemaar leuk toch? Niet al te ingewikkeld maar afentie toch ff piekeren
Ik heb die die je noemt zelf nog niet vrijgespeeld denk ik, dus kan 'm nog niet proberen. Ik heb zelf ook de hulpmiddelen aanstaan aangezien ik het zonder voorlopig ook nog te moeilijk vind. Sommige races zijn inderdaad wel moeilijk te winnen. Maar heb je al upgrades aan je BMW Z4 gedaan? Vooral snelheidsupgrades kunnen soms helpen om net dat plaatsje hoger te geraken.
dat race spelletje ook eens downloaden.Vakantie begint te vervelen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
917 gasten en 5 vaste bezoekers