Auteur Topic: Het grote App-Topic  (gelezen 255509 keer)

Offline Loezel

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote App-Topic
« Reactie #640 Gepost op: 31-12-2015, 15:00:10 »
Ik heb per seconde wijzer ook maar weer eens gedownload. Ik heet daar loexel.  :P

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
« Reactie #641 Gepost op: 31-12-2015, 15:06:52 »
Ah, een nieuwe nick! Is dan toevallig Loeyel je schuilnaam bij het oprollen van illegale melkbedrijven - waar mensen stiekem (voor eigen gebruik!) op zolder een paar koeien hebben staan? ::vergroot::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #642 Gepost op: 31-12-2015, 15:24:52 »
 ::rofl:: 

Ik heb ook geen idee hoe ik aan die maffe nickname kom, maar blijkbaar was Loezel er niet, toen ik me voor het eerst aanmeldde en daarna heette ik ineens loexel ofzo.  ::rofl::

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #643 Gepost op: 3-01-2016, 14:05:06 »
Ik heb per seconde wijzer ook maar weer eens gedownload. Ik heet daar loexel.  :P

Ik heb je uitgenodigd. Ik ben Shiitake.  ::zwaai::

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #644 Gepost op: 3-01-2016, 16:13:41 »
Oh, ik vroeg het me al af. Leuk  ::zwaai::

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #645 Gepost op: 7-02-2016, 15:11:00 »
oookeeeeee, alle dingen waarvoor ik daadwerkelijk voor zou moeten kunnen nadenken gaan 'm niet worden vandaag.
..dus ik heb maar een nieuw telefoonspelletje gedownload. ::hypocriet::

"That level again"
Extreem simpel platformspel.. met de twist dat het steeds hetzelfde level is, met telkens een andere oplossing [waarbij de titel een aanwijzing is], zodat het eerder een puzzelspel is dan een platformspel ::ok::

..ik zit momenteel even vast in level 13 ;D en er zijn er 60 or something.

edit 20 seconden later: okay, never mind, ik ben level 13 toch door ::) ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #646 Gepost op: 7-02-2016, 15:31:33 »
Dat klinkt nogal gejat van This Is The Only Level. Dus ik heb het even gedownload, en het ziet er inderdaad uit als een creepy versie van This Is The Only Level ;D
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline AaPje16

• Forumlid
  • ▐ ●▼■
« Reactie #647 Gepost op: 7-02-2016, 15:32:26 »
Oeh dat klinkt leuk! Die ga ik proberen!!
I won't worry my life away. I choose to be happy!

Offline hulpdakdekker

• Forumlid
  • Babbelt maar wat
« Reactie #648 Gepost op: 7-02-2016, 17:08:46 »
Dat klinkt nogal gejat van This Is The Only Level. Dus ik heb het even gedownload, en het ziet er inderdaad uit als een creepy versie van This Is The Only Level ;D

Welke is leuker? :)

Offline Starlight

• Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
« Reactie #649 Gepost op: 7-02-2016, 17:20:24 »
Welke is leuker? :)
Deze. This Is The Only Level geef ik altijd na een paar levels op ::)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tristan

• Forumlid
  • Niet mokken... of toch wel?
« Reactie #650 Gepost op: 8-02-2016, 22:56:37 »
"That level again"
Extreem simpel platformspel.. met de twist dat het steeds hetzelfde level is, met telkens een andere oplossing [waarbij de titel een aanwijzing is], zodat het eerder een puzzelspel is dan een platformspel ::ok::
Zojuist dat spel volledig uitgespeeld.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Snorriaantje
« Reactie #651 Gepost op: 10-02-2016, 10:06:22 »
Iemand die toevallig ook De Slimste Mens app heeft? En het tegen mij op durft te nemen  ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #652 Gepost op: 10-02-2016, 10:11:39 »
Iemand die toevallig ook De Slimste Mens app heeft? En het tegen mij op durft te nemen  ;D
::zwaai:: wat is je speelnaam?

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Snorriaantje
« Reactie #653 Gepost op: 10-02-2016, 10:28:09 »
::zwaai:: wat is je speelnaam?

Ik moest even checken want ik speel altijd op de telefoon van mijn vriend, maar wie wil mag Wayfall toevoegen  ::ok::

Offline TimvDons

• Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • It's a plane
« Reactie #654 Gepost op: 10-02-2016, 10:31:37 »
Ik moest even checken want ik speel altijd op de telefoon van mijn vriend, maar wie wil mag Wayfall toevoegen  ::ok::

Je kan mij vinden via mijn volledige naam waarschijnlijk
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Hautoa

• Forumlid
  • Snorriaantje
« Reactie #655 Gepost op: 17-02-2016, 12:30:27 »
Leuk dat er toch nog wat zijn die spelen  ;D Geen idee wie wie is, maar dat maakt niet uit ;)

Offline Stormpie

• Forumlid
« Reactie #656 Gepost op: 21-02-2016, 13:47:26 »
heb gister Sky Guide gedownload. (betaalde app) En wat vind ik dat leuk!! Je kan precies zien welke planeten, sterren, satellieten wanneer en waar voor jou zichtbaar zijn. Ook Citymapper gedownload (denk gratis, maar weet het niet meer zeker :D )
er was eens......

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #657 Gepost op: 30-03-2016, 23:55:19 »
Mijn Per Seconde Wijzer app doet raar. Ik ben alle gespeelde spellen kwijt en ook de spellen die ik aan het spelen was. Ik heb Schulz nu uitgenodigd en hij heeft geaccepteerd, maar als ik erop klik dan zie ik geen spel en kan ik alleen een nieuw spel starten (wat ik dus al geprobeerd had). Is dit probleem bekend bij iemand? Sorry Schulz.  ::sorry::

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #658 Gepost op: 31-03-2016, 18:08:15 »
Mijn Per Seconde Wijzer app doet raar. Ik ben alle gespeelde spellen kwijt en ook de spellen die ik aan het spelen was. Ik heb Schulz nu uitgenodigd en hij heeft geaccepteerd, maar als ik erop klik dan zie ik geen spel en kan ik alleen een nieuw spel starten (wat ik dus al geprobeerd had). Is dit probleem bekend bij iemand? Sorry Schulz.  ::sorry::
ja had ik ook gisteravond en nu nog steeds :(

-----

Ik heb gisteren de Stitcher app gedwonload. Ik heb zoals elke lente weer eens goede voornemens en wil geregeld gaan wandelen echt te oud voor rennen nu, u kunt trouwens binnenkort bij Nieky inzetten hoe lang ik het nu volhoud maar niks is zo geestdodend als wandelen zo saai. Nu luister ik graag radio en vooral de hoorspelen op zaterdagavond vind ik leuk maar die mis ik natuurlijk altijd. Toen op internet gezocht. Ik kan ze gewoon streamen maar vond ik niet handig. Verder gezocht en toen kwam ik dus op Stitcher.

Daar staan een aantal spannende hoorspellen op. Verder is het gewoon een grote app met veel talkradio en je kunt voorkeuren aangeven en dan dingen terugluisteren. Ben nu bezig met het hoorspel "Serial" Dat is wel leuk lopen moet ik zeggen.  Ik hoor alleen de vogeltjes niet fluiten :(

« Laatst bewerkt op: 31-03-2016, 20:19:43 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Moni

• Forumlid
« Reactie #659 Gepost op: 31-03-2016, 21:37:42 »
ja had ik ook gisteravond en nu nog steeds :(

Ik dacht al dat het aan mijn telefoon lag, maar dan is het dus de app die raar doet. Hopelijk wordt het opgelost.

Citaat
Ik heb gisteren de Stitcher app gedwonload. Ik heb zoals elke lente weer eens goede voornemens en wil geregeld gaan wandelen echt te oud voor rennen nu, u kunt trouwens binnenkort bij Nieky inzetten hoe lang ik het nu volhoud maar niks is zo geestdodend als wandelen zo saai. Nu luister ik graag radio en vooral de hoorspelen op zaterdagavond vind ik leuk maar die mis ik natuurlijk altijd. Toen op internet gezocht. Ik kan ze gewoon streamen maar vond ik niet handig. Verder gezocht en toen kwam ik dus op Stitcher.

Daar staan een aantal spannende hoorspellen op. Verder is het gewoon een grote app met veel talkradio en je kunt voorkeuren aangeven en dan dingen terugluisteren. Ben nu bezig met het hoorspel "Serial" Dat is wel leuk lopen moet ik zeggen.  Ik hoor alleen de vogeltjes niet fluiten :(

Leuk!  :D Ik wandel sinds kort ook i.p.v. hardlopen, omdat ik steeds allerlei pijntjes kreeg na het rennen. Ik probeer dan per keer minstens 5 km te doen. Soms wandel ik naar de winkels in de stad (precies 5 km heen en terug), zodat ik ook meteen een doel heb om naartoe te lopen.
« Laatst bewerkt op: 31-03-2016, 21:41:18 door Moni »