Mijn eindbiecht:
Nou dit is dan mijn eindbiecht. Ik heb er speciaal voor Lukie (die momenteel ook ergens in een andere tijdzone zit
) geprobeerd 2 uur over te doen, maar helaas was ik in ongeveer 10 minuten klaar.
Maar goed.. dit moet ik even laten bezinken. Ik de winnaar van Time Warpers? Nooit verwacht. En dat met maar 1 token op zak in dat ik in afl 2 bij toeval verdiende omdat ik 5e werd. In aflevering 4 zette ik deze token alweer in, omdat ik niet zeker was van mijn zaak. Vooraf dacht ik dat ik halverwege uit het spel zou vliegen, maar ik ging maar door. Sterke spelers met meer tactisch, creatief en raadseloplossend vermogen (die in mijn ogen meer recht hadden op de finale dan ik) waren al uitgeschakeld.
Tot mijn verbazing haalde dus ik met mijn matige raadsel –en creatieve capaciteiten de finale. Maar goed nu blijk ik de winnaar te zijn, waar toch D*N en ik ervanuit gingen dat Swifty zou gaan winnen. We konden het zelfs in de finale goed met elkaar vinden, ondanks dat het een alles of niets strijd is waar vertrouwen niet altijd alles zegt. Ik voel me daarom ook best wel schuldig dat ik jullie de indruk heb gegeven dat ik de quiz als laatste had gemaakt. Ik was net een paar seconden later dan Swifty met inleveren en dat ik grieperig was, was een mooie dekmantel natuurlijk.
En dan is er nog het spreken of zwijgen onderdeel, sorry Swifty, D*N en ik wisten dat we dit wel moesten doen want we hadden al het vermoeden dat jij nog een token achter de hand zou hebben. Door beide te spreken zouden wij de bonuspunten van jouw token ongedaan maken. Des te erger is het dat ik dus met de gouden koffer (die jullie me hebben gegeven) het spel heb gewonnen. (maar goed, goud was mijn enige kans).
Nogmaals jullie waren echt geduchte tegenstanders, en eigenlijk vind ik dat we alle 3 hebben gewonnen. Samen zijn we zo ver gekomen en de verschillen in de einduitslag zijn ook maar miniem. Ook alle andere spelers dank voor het meedoen, en het maken van alle creatieve creaties! Tot slot wil ik ook Molcrazy nog even bedanken voor de organisatie van het spel! En ik kondig bij deze aan een volgend spel (survivor dan toch? van de zijlijn te gaan volgen, omdat ik ook anderen de kans wil gunnen om te winnen.
Groetjes,
MV21