Ten eerste: Gefeliciteerd Mollenvanger
.
Swifty ook gefeliciteerd met je 2de plaats en Molcrazy bedankt voor het organiseren!
Aaaah zie dat D*N toch liever mij eruit had dan Nieky in de halve finale, ik had gegokt dat hij het mintoken pas in de finale op mij zou spelen. Dan snap ik nog niet zo goed hoe de immuniteitstoken werkte MC, ik dacht dat ik zou horen wanneer er een negatief token op mij gespeeld zou worden?
sorry swifty
. Ik had daar ook nog een biecht bij die misschien meer duidelijk maakt. Ik werkte al vanaf het begin samen met nieky en mollenvanger en aangezien niek en ik dus die afspraak hadden. Maar daarnaast was het natuurlijk een payback van BB
.
Hoewel later bij de koffertjes had swifty gewonnen als ze niet mijn plan had verpest. Ik stuurde een pm naar mollenvanger om te zeggen dat iedereen voor goud moest gaan ( gelijke stand) en dat ik dan tegen swifty zou zeggen stiekem voor zilver te gaan zodat mv goud zou krijgen maar hetzelfde deed ik bij swifty. Zo zouden beiden voor goud gaan en ik voor zilver en de enige zijn die punten zou krijgen. Maar nee, swifty stuurt haar pm door naar MV en weg plan
. Achteraf als swifty wel op mijn plan was ingegaan dan had ze gewonnen
.
GefeliciteerdMollenvanger!
Waren er nog complotjes tegen mij?
ik ben onschuldig
Volgens mij had ik je enalaatste in de ranking toen je eruit vloog en dat was gewoon omdat ik hem echt niet zo goed vond
.