Ik vond dit echt een leuke aflevering met een leuke proef (goed trouwens dat iedereen mee mocht doen) en spanning tot het einde. Briljant hoe Helena en Angelique uit die ambulance kwamen rollen! Jammer van de uitslag. Ik had het de zusjes gegund om door te gaan, zeker aangezien ik Bas en Semih al vanaf de eerste aflevering erg vervelend vind. Wat mij erg verbaasd heeft is het zoveelste pact tussen Natasha en Sharissa en Bas en Semih. Ze hadden toch gezegd hen nooit meer te willen helpen? Nu helpen ze hen weer enorm: ze regelen samen liften en geven zelfs nog de eerste plaats af (als ze wel tweede waren geweest, hadden ze er misschien wel uitgelegen, of is dat ijdele hoop?). Ook jammer dat niet gezegd werd wie er als laatste aan is gekomen. Ik ga ervan uit dat dit de zussen waren, omdat zij heel veel achterstand hebben opgelopen met het verschuilen voor de vlag. De strategie van Quintin vond ik veel slimmer. Door te laten zien niet bang te zijn voor de vlag (en de wetenschap dat ze hem altijd weer konden weggeven), hebben zij gewoon kunnen genieten van een mooie boottocht in plaats van je krampachtig moeten verstoppen.