Geslaagd voor mijn gymnasiumdiploma
super! goed gedaan!
Ik heb vandaag voor het eerst 112 gebeld.
Er werd bij mij aangebeld (beneden, ik heb een afgesloten trappenhuis). Er stonden 2 mannen beneden die nog al lacherig zeiden dat ze van post.nl waren, en dat ze een pakje voor mij hadden. Ik verwacht geen pakje, dus ik vraag: wat dan? Zeggen ze: een rubber hamer, hahaha.
Ondertussen hoor ik ze ook aanbellen bij mijn buren (over de hallofoon)en ook zeggen dat er een pakje was. Ik vertrouwde het voor geen meter, dus 112 gebeld.
Even later kwam de politie, die heeft de mannen aangesproken. Ze kwamen voor onderhoud aan de ketels bij een aantal mensen. Ik zag ze later wegrijden in het bedrijfsbusje met het logo van het bedrijf wat hier inderdaad onderhoud doet. Maar waarom ze bij iedereen aanbelden, bij mij trappenhuis en dat ernaast en ze zeiden dat ze van post.nl waren is ook de politie niet duidelijk.
Gelukkig waren ze niets kwaads van plan, maar ik bel morgen wel dat bedrijf even voor een klacht. De gemiddelde leeftijd van mijn buren is ver boven de 65 (ik ben de jongste) en voor post.nl is vrijwel iedereen bereid open te doen.
ik werd wel keurig terug gebeld door de politie, om te vertellen wat ze met die mannen hadden besproken.